GSMRo

Alege Inteligent

Impresii despre Motorola Xoom 2


Am revenit si eu la „biroul redactiei” si daca toata lumea vorbeste despre urmatoarea generatie de iPad, trecem un pic catre android si va voi spune cate ceva despre ultima tableta lansata de Motorola si anume Xoom 2. Tocmai ce am ajuns acasa dupa ce am avut ocazia sa ma joc un pic cu ea si m-am gandit sa impartasesc cu voi cateva impresii despre aceasta tableta.

Dupa ce prima generatie de Xoom, a vandut dezamagitor, parca in jur de 100.000 unitati ceea ce mi se pare foarte putin, desi mie mi-a placut prima generatie de Xoom, se pare ca nici Xoom 2 nu va avea o soarta foarte stralucita. Dar sa o luam pe rand, la nivel de hardware avem 1 gb RAM la fel ca si pe prima generatie de Xoom si un porcesor Cortex A9 dual-core cu o frecventa de lucru de doar 1.2 GHz, fata de fosta tabelta Motorola care avea un Tegra 2 de 1.0 GHz. Deci la nivel de hardware nu avem nimic special fata de fostul model. Un lucru de mentionat, noua tableta este mai usoara, cantarind apoximativ 500 g.

Nu stiu ce a incercat Motorola sa faca insa camera frontal de pe Xoom 2 este mai mica decat pe fostul model si anume de 1.3 MP, dar in detalii tehnice rezolutiile fotografiilor sunt aceleasi pe ambele modele, desi mie nu mi s-a parut.

La capitolul design arata destul de bine, coluturile sunt taiate in genul unui Nokia X7, pe margine avem un plastic care da o tenta de cauciuc in care sunt incorporate butonul on/off si butoanele de volum. Imi place ca cei de la Motorola au pastrat porturile de pe vechiul Xoom, hdmi si usb sunt prezente si pe noul model. Au integrat foarte bine si sloturile SIM si microSD, intr-o fanta din partea de jos care se inchide cu un capac si nici nu se observa, foarte ok ideea.

Software? Avem acelasi Android 3.2 HoneyComb, insa cu siguranta vom primi update cat mai curand la Android 4.0 Ice Cream Sandwich.

Un lucru care m-a impresionat la Xoom 2, este un port infrarosu pentru transformarea tabletei intr-o telecomanda si chiar am testat aceasta functie, merge excelent pe un TV Samsung, deci un punct in plus pentru Motorola pentru aceast lucru. Nu am sesizat urme de lag in meniu, insa in browser nu merge chiar foarte bine, scrolling lasa de dorit si zoom-ul la fel. Difuzoarele sunt foarte puternice, perfecte pentru o tabelta si camera de 5 MP de pe spate, imi pare mai buna decat pe vechea tableta Motorola.

Voi ce parere aveti despre Motorola Xoom 2? Credeti ca va prinde bine la public sau va fi tot o dezamagire ca si precedentul model ?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

3 comments on “Impresii despre Motorola Xoom 2

  1. Razy
    11/02/2012

    Pana nu vor aparea tablete cu 2GB Ram sau mai mult sa „concureze” laptop urile … Sunt de parere ca atunci multi vor opta pentru tablete. Si Motorola poate cu autonomia a demostrat-o cu Motorola Razr Maxx cu o autonomie foarte buna.

  2. MadMike
    10/02/2012

    Cred ca totul se va rezuma la Autonomie, deoarece aproximativ toate tabletele (De brand, Asus, Lenovo, Acer, Apple etc) au cam aceleasi specificatii. Acumulatorul a fost si va fi o problema presupun.

  3. Pingback: Impresii Motorola Xoom 2 !! GSMRO | Gabriel Goga

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 10/02/2012 by in IT&C, Tablete PC and tagged , , , , , , .
