GSMRo

Alege Inteligent

Aniversam 1 an de GSMRo.ro


Astazi, 12 februarie 2012 aniversam 1 an de GSMRo.ro. Va multumesc pentru tot! Sunteti extraordinari! Vedeti si cadourile! Aveti rabdare sa se incarce tot articolul, ca sunt multe cadouri frumoase de incarcat si de afisat :D!

Stiti ce mi-am dat seama? GSMRo.ro nu este doar un blog despre telefoane mobile si tehnologie. GSMRo.ro este un blog apreciat de oameni si comentat. GSMRo.ro este un blog popular care chiar discuta cu cititorii. GSMRo.ro este blogul vostru, nu este blogul meu. Va multumesc tuturor pentru tot!

Recunosc ca in momentul scrierii acestui articol sunt destul de emotionat. GSMRo.ro este ceva care a venit de la sine, dar au fost suficient de multi oameni care mi-au deschis ochii si mi-ai spus ca am realizat un lucru mare impreuna cu voi. Primii au fost nasii mei, care mi-au adus un tort foarte bun :)!

Tort pentru 1 an de GSMRo.ro

Tort pentru 1 an de GSMRo.ro

Eu cu tortul :)

Eu cu tortul🙂

A fost si Irina care ma mai critica …

Eu si Irina in secunda 1

Eu si Irina in secunda 1

Dar ma iubeste :)!

Eu si Irina in secunda 2 :)

Eu si Irina in secunda 2🙂

Urmeaza bloggosfera romneasca care mi-a fost alaturi, intr-un fel sau altul (oridinea nu are relevanta): MadMikeComputerBlogDesignSphereOptimizare SEOPC-Config,TechArenaWorldITStauPeNetDeviceRPatoSoacraAlter EgoBombaneala BlogosfericaMortuGmx,Morom3t3Mihai BaboiBlogatuOmlette du FromageOcto CatCostin CombaClaudiu FarcasFlorea CristianBusy GoatGadGetITGogomanuIonut RoscaIT AssistantRetete SanatoaseTurul de WeekendGraphicPediaUOFZMicCabralHaoleuArhiChinezuGabenVisUratDenisucaManafuVictor Kapra,Android LiveImiDorescPlayTechPCNewsDerscanuDespreAndroid.

Si cel mai importanti … VOI … cititorii, vizitatorii, ratacitii care intra pe GSMRo.ro. Nu conteaza cum vreti sa va numiti sau in ce categorie vreti sa va incadrati. Va multumesc ca existati si ca apreciati ce facem!

Am primit si cadouri foarte frumoase:

Gandurile bune exprimate prin comentarii de la toti cititorii carora le multumesc din suflet!

Mortu ne-a adaugat la blogroll!

Costin Comba ne-a scris un articol!

Petre Dalea ne-a facut un cadou din toata inima!

Gado Handmade ne-a trimis o cutie personalizata cu simbolurile GSMRo.ro!

Inna ne-a trimis poza asta :)!

Bogdan ne-a trimis niste bannere animate!

Ionut Sebastian ne-a trimis cateva fotografii originale!

SpEEdy Robi de la DesignSphere ne-a trimis un set de wallpapere cu GSMRo.ro! Unul mai jos, restul le poti descarca de aici, ca sunt destul de mari si nu le pot pune pe blog in rezolutiile originale.

Laurentiu ne-a facut o felicitare!

Adrian Zagar si-a pozat telefonul care ne ureaza la multi ani!

Moraru Adrian ne-a trimis o fotografie „inghetata„!

Rosca Teodor de la ROhiTech ne-a trimis poza asta!

DJ Cris ne-a dedicat un mix!

http://www.mixcloud.com/media/swf/player/mixcloudLoader.swf?feed=http%3A%2F%2Fwww.mixcloud.com%2Fgorneac%2Fdj-cris-remember-trance-mix-5%2F&embed_uuid=f8047b15-3511-4fbe-b8a9-d6c16f801a8e&stylecolor=&embed_type=widget_standard

Am primit mai multe decat ma asteptam si va multumesc inca o data tuturor! Acum e randul meu sa fac cinste, nu :)? Incep cu asta :)!

La multi ani GSMRo.ro!

La multi ani GSMRo.ro!

La multi ani, GSMRo.ro!

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

43 comments on “Aniversam 1 an de GSMRo.ro

  1. Pingback: Retrospectiva saptamanii 6 – 12 februarie 2012 | GSMRo

  2. Army
    13/02/2012

    Fara numar de la nasu’ pentru GSMRO! :)) Acum pe bune, La multi ani! La cat mai mult trafic!

  3. Samsung Galaxy S2
    12/02/2012

    La multi ani!!! Sunteti NR1

  4. RIKIDANDEL
    12/02/2012

    LA MULTI ANI !,GSM.RO,SI LA MAI MARE,O MERITI DIN PLIN.

  5. Iulian Lita
    12/02/2012

    La multi ani, Gabriel! Imi cer scuze ca n-am mai venit cu niciun cadou, insa am fost f ocupat sapt trecuta, ca de fiecare data, de altfel🙂 Oricum, mult succes in continuare cu proiectul!

  6. Iulian
    12/02/2012

    La Mulți Ani!

  7. Pingback: La mulți anișori,GSMRo | Iulian Deaconu

  8. Soacra
    12/02/2012

    Multi ani..si scuze ca apar cu mana goala😉 [ ps: Te rog scoate antispam-ul😉 ]

    • Gabriel Goga
      12/02/2012

      Asta l-am rugat si eu :)). Noroc ca eu raspund din wordpress, ca asa ma enerva foarte tare.

    • Gabriel Ursan
      13/02/2012

      Multumesc Serban! Stiu ca este enervant, dar antispam-ul asta m-a scutit de multa aglomerare pe server. Primeam cateva mii de spamuri pe zi. Vreau trafic si comentarii cu adevarat sincere🙂.

  9. Sorin S
    12/02/2012

    La Multi Ani si La Mai Multe Articole!

  10. Razy
    12/02/2012

    Felicitari din partea mea :d, la mai multe articole bune de obicei si tineti-o tot asa!!!

  11. Pato Basil
    12/02/2012

    La multi ani!!!, asa cum am spus-o si la mine pe blog…

    Apropo care-i faza cu Inna? Ea parca avea fundul mare!?

    • Gabriel Ursan
      12/02/2012

      Nu e Inna, cea pe care o stie toata lumea. E doar o poza trimisa de o cititoare pe nume Inna cu un manechin dintr-un magazin de lenjerie intima, se pare🙂.

  12. MadMike
    12/02/2012

    Ce iti pot dori eu oare altceva decat, MULT SUCCES? Restul le-ai realizat, atat pe plan personal mai recent cat si pe plan profesional.
    Deeeci, SUCCES!🙂

  13. laurentiu
    12/02/2012

    La multi ani! La mai multi vizitatori si articole noi interesante!
    Este foarte original cel cu banana🙂

  14. Tudor
    12/02/2012

    La multi ani!🙂

  15. d-petre
    12/02/2012

    La Multi Ani Frumosi si Norocosi !

  16. Crissty
    12/02/2012

    La multi ani!

  17. Mortu
    12/02/2012

    sa se dubleze traficu!😀

    • Gabriel Ursan
      12/02/2012

      Fara numar :)!

      • Gabriel Goga
        12/02/2012

        Fara serie :-” . La multi ani si noi sa fim sanatosi ca de restul e timp. Mai avea tata o vorba ” Toata lumea sa traiasca numai noi sa nu murim ”

        Anyway, foarte tari wallpapere-le au o textura super pe background. Cu aceasta ocazia mi-am improspatat si eu desktop-ul, am pus un wallpaper cu gsmro ( sa ma simt ca Zuck in birou la Facebook :)) ) am facut putina curatenie si am mutat majoritatea iconitelor de pe ecran in bara de jos ( sa ma simt ca pe mac os x :)) ) si totul arata asa de clean.

    • Claudiu
      12/02/2012

      Ma uitam zilele trecute in statisticile din trafic.ro, a se dubla traficul e chiar putin avand in vedere evolutia ultimului an😛

  18. Inna tia trimis asta
    12/02/2012

    inna e prietena cu voi? de unde va trimis poza asta? eu zic ca e un manechin

    • Gabriel Ursan
      12/02/2012

      Nu. Nu avem treaba cu Inna. Asa s-a semnat cititoarea care a trimis poza. Da, e un manechin cu siguranta, dupa cum observi.

  19. Iulia Ganarcea
    12/02/2012

    gado handmade ti-a facut cel mai frumos cadou, mai ales ca ti-a fost trimis acsa! la multi ani gsmro!

  20. Miahiata Bucurov
    12/02/2012

    pe langa melodia de la dj cris care daca chiar a fost facuta pt voi e super, mia placut f mult cadoul de la gado handmade si cred ca am sami comad ceva de la ei de pe site acum ca stiu despre ei .. am vazut nsite chestii misto pt prietene mea

  21. Mirelusha
    12/02/2012

    am castuga un cocnurs la voi si am primut premiul repede :*:*:* gabriel, tot frumusel ai ramas :* si ai o sotie superba! va potriviti! bvo!

  22. Pascovici
    12/02/2012

    poza cu motorul ingheta nu mi se pare deloc interesanta sau personalizata, dar daca ai primit-o, ai primit-o … in rest … cadouri frumoase! nu ma asteptam ca gsmro sa aiba un asa succes doar duap un an

  23. Alex Dragan
    12/02/2012

    Chiar ti-a iesit cu siteul asta ma! Bvo frate! La multi ani si la multi bani!

  24. Mioara Ene
    12/02/2012

    Misto melodia de la final chiar daca nu e neaparat de petrecere. Ma poarta intr-o stare interesanta. Multi ani fericiti GSMRO! Va iubesc raspunsurile prompte la comentarii …

  25. Vasile Munteanu
    12/02/2012

    Mix-ul lui DJ Cris este bestial! Nu ma pot satura de ascultat! Nu am inchis articolul de cand am dat play! Parca te unde la suflet si te duce cu gandul prin multe parti frumoase! Recomand.

    La multi ani GSMRo.ro! Sunteti deosebiti si chiar daca comentez rar, va urmaresc mai des decat va imaginati! Scrieti in continuare in stilul vostru si nu va lasati orice ar zice lumea! Va respect!

Scrie un comentariu!

