GSMRo

Alege Inteligent

Asus ZenBook Rose Gold


Cadoul ideal de Valentine`s Day: Asus ZenBook Rose Gold. Din pacate nu il vinde nimeni inca in Romania, dar merita macar sa vedeti niste poze! Inainte de asta, tin sa mentionez ca ar fi cadoul ideal pentru o doamna sau o domnisoara. Pentru un domn, se potriveste cel mai bine varianta argintie care, din fericire, este deja disponibila in Romania, iar configuratia de top se regaseste aici.

Poze cu Asus ZenBook Rose Gold

Chiar daca este un laptop care face parte din seria ultrabook, asta nu inseamna ca nu este si extrem de performant. Nu voi detalia pre mult configuratiile, ca informatii despre aceastea se gasesc pe toate drumurile, dar voi mentiona despre procesoarele i5 sau i7 si despre hard disk-ul SSD, care ofera o viteza incredibila si un zgomot extrem de redus.

Despre Asus ZenBook Rose Gold nu am informatii concrete legate de disponibilitatea lui in Romania. Cert este ca se poate aduce, dar un furnizor trebuie sa faca o comanda minima de 5 bucati producatorului pentru a primi asa ceva pe stoc. Mi-e greu totusi sa cred ca inca nu s-au adunat in Romania macar 5 doritoare de Asus ZenBook Rose Gold.

De fapt, doritoare cred ca sunt cu miile, dar mai greu cu pretul. Ce-i drept, merita din plin! Am un prieten apropiat care tocmai a primit cadou de ziua lui un ZenBook argintiu si este extrem de multumit. Am vazut si eu jucaria la treaba si confirm ca se misca extraordinar. As mai putea adauga ca arata mai bine in realitate decat in poze.

Voi ce parere aveti?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

5 comments on “Asus ZenBook Rose Gold

  1. MadMike
    13/02/2012

    Arata excelent, insa pentru mine nu-si justifica pretul. Pentru ce as avea nevoie de un ultrabook, care nu e nici tableta, nici laptop? Ori imi cumpar tableta pentru portabilitate, ori laptop pentru performanta. Acest ultrabook nu le are pe niciuna din cele doua aspecte. In plus, costa cat ambele la un loc.
    Eu nu as alege un ultrabook momentan, cel putin la preturile la care le gasim acum. Nu-si justifica banii si nici performantele nu-s uluitoare, cu exceptia SSD-ului. In rest…

    • Gabriel Ursan
      14/02/2012

      MadMike, laptopul e foarte tare. L-am testat personal si e impresionant. In plus, eu am tot 13.3 inchi la laptopul de pe care lucrez de vreo 2 ani si nu am avut nici un neajuns. Ma uit la filme foarte ok, am jucat WoW la greu🙂 si am cosntruit GSMRo.ro.

      Sincer, un astfel de ultrabook pune la respect si ditamai laptopurile construite pentru perfomanta office sau multimedia ;)!

      In ceea ce priveste pretul, nici Apple nu-si justifa pretul de cele mai multe ori, dar asta nu inseamna ca nu sunt produse bune si ca nu se cumpara :)!

      • MadMike
        14/02/2012

        Gabi, sa ne intelegem. Nu am spus ca sunt produse proaste, am spus doar ca performantele nu justifica pretul, atat, sau pe scurt, raportul calitate-pret nu este unul favorabil pentru cumparator.
        Totusi, 5000 Lei sunt 5000 Lei. Nu stiu daca portabilitatea respectiva isi justifica pretul. Pentru mine 1,5KG si 2.5KG sunt tot aia. Cu ambele iti este greu sa lucrezi in public sau undeva unde nu ai un birou disponibil. Corect?
        Eu imi pastrez ideea. In orice caz, pretul va scadea dramatic indata ce se vor lansa mai multe laptopuri de tip ultrabook.

        • Gabriel Ursan
          14/02/2012

          Pretul e un pic cam mare si sunt convins ca se vor ieftini ultrabook-urile dupa ce se va mai diversifica oferta. Asta e clar.

  2. Soacra
    13/02/2012

    Sunt geniale utrabook-urile, dar al naibii de scumpe.

Scrie un comentariu!

