GSMRo

Alege Inteligent

Tu ce faci de pe telefon?


E clar ca in ziua de azi nu mai folosim telefonul strict pentru a vorbi. Sunt mult mai multe lucruri pe care le poti face pe telefon! Unii folosesc telefonul pentru a asculta toata ziua muzica pe el, altii il folosesc destul de des pentru navigarea GPS, iar altii profita de el ca de un adevarat birou mobil.

In schimb, lucrul pe care il poti face cel mai des de pe telefon este navigarea pe internet. De la citirea celor mai importante stiri ale zilei pana la plasarea de pariuri online pe bet365, stiti voi, siteul ala tare in materie de pariuri online. In perspectiva navigarii pe internet se pot face destule chestii pe telefon, iar daca tot vorbeam de pariuri online, ganditi-va ca multi pariaza de pe telefon, iar cand ies la bere ii vezi tot cu telefonul pe sub masa cautand rezultatele live la meciurile pe care au pariat.

Tu ce faci de pe telefon?

Tu ce faci de pe telefon?

Iar asta e numai unul dintre exemplele pe care le-am vazut cel mai des. Si zic ca le-am vazut destul de des pentru ca am vazut mai multi care pariaza online de pe telefon, la bere, decat bloggeri care raspund la comentarii de pe telefon, tot la bere. Adica eu🙂.

Pe GSMRo.ro tot vorbim despre ce telefoane avem, ce telefoane vrem sa avem si ce telefoane vor aparea.

Ce-ar fi sa povestim si ce facem de pe telefoanele noastre destepte cel mai des (in afara de vorbit)?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

7 comments on “Tu ce faci de pe telefon?

  1. MadMike
    19/02/2012

    @Matei – Scuza-ma, dar cred ca o iei pe aratura. Vrei sa intelegem ca tu esti developer si faci programare de pe telefonul mobil? Sau esti programator C# sau orice alt limbaj de programare OOP si faci scripting de pe smartphone? Eu nu te cred!
    PS: Telefoane cu hardware nou? 90% din smartphone-uri au cam aceeasi configuratie, iar sistemele de operare sunt actualizate la cateva luni!
    Fara suparare, scuteste-ne!

  2. matei
    19/02/2012

    Io sunt developer asa ca folosesc smartphone-ul nu doar pentru jocuri, filme ,muzi etc il folosesc si sa fac aplicatii. Mereu sunt cu update-ul la zi si cam in fiecare an am nevoide de vreo 2 telefoane noi cu o cinfiguratie hardware si software mai noua.

  3. Pato Basil
    19/02/2012

    Nimic :)) mesaje si apeluri :-p.. atat poate!

  4. Robert
    18/02/2012

    Cati fani FacemRecords:D ma bucur:D Pace

  5. Rosca Teodor
    17/02/2012

    -Citesc mail-uri, cateodata si raspund, insa doar cand e vorba de ceva important.
    -Verific/Updatez Facebook atunci cand nu am nimic la indemana.
    -Folosesc Pulse pentru a citi diferite articole de pe blog-urile straine pe care le frecventez.
    -Ascult Muzica( cam tot ce e pe la Facem Records, in special CTC, DOC, Deliric, VD, Cedry2k sau Carbon, dar si Aforic, Stress, etc.) si cateodata mai ma uit la un videoclip sau concert(gen concertul pe care l-au dat DOC, VD si Deliric la Radio Guerilla de 30 de minute)
    -Cand sunt la scoala, il folosesc pentru proiecte si pentru adunarea rapida a informatilor, folosind aplicatii ca si Google Goggles, Google Search dar si Pulse cateodata.
    -Jocuri, in cea mai mare parte cand sunt la scoala, si in ore cateodata. Fiind gamer imi place sa stau in-touch cu cele mai noi jocuri, insa niciodata nu platesc pentru ele, cautand intotdeauna o alternativa free. Am luat o mare parte din jocuri de pe Samsung Apps.
    -Poze. Oricui ii mai place sa faca o poza pe la scoala, cand iese in oras sau pur si simplu cand vede ceva demn de imortalizat.
    -Rar, foarte rar mai deshid Aldiko pentru a ma uita peste o carte sau pentru a cauta informatii.
    -Functia de filmare atunci cand nu am ce face, sau imortalzez ceva foarte tare, ca de ex. un biker in parcul de langa scoala mea.

    Cam astea sunt, sper ca v-am ajutat!

  6. MadMike
    17/02/2012

    Nimic important, deoarece pe smartphone nu prea am rabdarea necesara pentru a face prea multe. Ca si activitati principale am:
    – Verificarea mail-ului. Doar verificare. Pentru a scrie mail-uri ma folosesc in principiu de laptop, iar atunci cand nu il am la mine, de tableta, insa in niciun caz de telefon.
    – Camera foto, cand surprind ceva ce merita „imortalizat”. Nu, nu ma plimb cu camera foto de gat pentru a face poze „profesionale”. Nici nu ma pricep de altfel.
    – Muzica. Mai folosesc telefonul pentru a asculta muzica preferata. (Sisu, Cedry2k, CTC, Doc, Deliric etc, iar straini, Dr. Dre, Eminem, Snoop Dogg, 2Pac etc.) Deci, Rap/HipHop.
    Si mai rar, internet, doar cand am nevoie sa caut ceva urgent.

    Atat. Probabil de asta nu am nevoie de un iPhone sau de un smartphone de 1500Lei+: Pentru ca nu-i folosesc toate functiile, si mi se pare banal sa cumpar ceva pe care sa nu-l folosesc la maximul potential, aruncand banii in vant.

    Astept mai multe pareri🙂

  7. d-petre
    17/02/2012

    Pai vorbesc la telefon, verific mailul, mai raspund la mailuri importante, mai scriu cate un articol sau comentariu petelefon, din cand in cand mai folosesc functia de GPS, il folosesc si ca lanterna uneori🙂 , mai o fotografie sau un filmulet atunci cand vad ceva interesant, mai rar jocuri … cam atat.

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 17/02/2012 by in Diverse and tagged , , , , .
