GSMRo

Alege Inteligent

Schimbare tema GSMRo.ro


Schimbare, schimbare … stiu ca nu e tocmai genul de cuvant care suna bine urechii, dar iata ca nu m-am ferit de el si am decis sa schimb tema GSMRo.ro. Am facut mutarea asta pentru ca simteam ca este nevoie de ceva nou, care sa arate mai bine si mai profesionist.

Noua tema GSMRo

Noua tema GSMRo

In plus, tema e customizabila si completa, daca pot spune asa. Iata cateva caracteristici principale:

  • In partea din stanga sus avem data in format luna, zi, an si cateva articole aleatorii. In dreapta putem observa casuta de cautare, iar in mijloc, un pic mai jos, logo-ul GSMRo alaturi de cateva cuvinte de bun venit, in stanga si in dreapta.
  • Titlul si poza aia mare va scoate in evidenta un articol recent mai interesant sau care pur si simplu consideram noi ca merita citit. Nu se va afla acolo chiar ultimul articol de pe blog, decat daca este ceva cu adevarat interesant pentru un numar mai mare de cititori.
  • In coloana de articole din stanga vor exista cate 5 articole din fiecare categorie de pe GSMRo, cel mai recent articol din categoria respectiva fiind afisat cu tot cu featured image.
  • In coloana de articole din dreapta (mijloc) vor fi afisate ultimele 10 articole scrise pe GSMRo. Primele 5 vor avea parte si de featured image, iar urmatoarele 5 vor avea afisat doar titlul articolului.
  • In zona de widgeturi, nu sunt foarte multe aspecte schimbate comparativ cu vechea tema GSMRo. Se va regasi widgetul de abonare prin email, widgetul cu cele mai populare si recente article, ultimele comentarii si etichete. Linkurile si bannerele au ramas in aceeasi pozitie. Atunci cand dati click pe un articol, veti mai observa ca zona de widgeturi devine si mai bogata afisand pe langa cele specificate anterior si widgeturile de Google+, Facebook si Twitter.

Cam asta ar fi esentialul. In rest, mentionez ca mai am un pic de lucrat la traduceri si la anumite aspecte grafice.

Voi ce parere aveti? Ce ati schimba? Ce va place? Ce nu va place? Ce recomandari imi faceti?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

13 comments on “Schimbare tema GSMRo.ro

  1. Sergiu
    20/03/2012

    Salut….Gabi…e ok tema….iar…capcha….e bun si nu e bun…facusem ceva de genu….pe un CMS, sa scap de spam-uri….a dracu de scapam…din ce am vazut pe net…..au scos astia ceva soft-uri pentru spamm-uit blocuri/forumuri/etc … acel soft….citeste capcha … si il introduce automat….cum reusese sa faca nu stiu…dar…ca idee…e super bine gandit soft-ul …o sa devina si capcha…ceva demodat…..pana nu apare…altceva mai bun….salut si la mai mare

  2. cezar
    23/02/2012

    De cele mai multe ori o schimbare este binevenita asa va fi si in cazul gsmro.ro😀

  3. Iulian
    23/02/2012

    Tema arata foarte bine.E mult mai „magazine-style”, decât cealaltă.

  4. d-petre
    22/02/2012

    Da, tema arata bine, imi place si uitasem sa spun asta … din cauza de captcha🙂

  5. Gabriel Goga
    22/02/2012

    Si eu m-am indragostit de ea :)). Imi pare ca arata super, desi prima data nu mi-a placut deloc.

  6. Claudiu
    22/02/2012

    Eu zic ca arata mai profi😉

  7. d-petre
    22/02/2012

    Sa inteleg ca preferi sa protejezi serverul in loc sa ai grija de nervii vizitatorilor ?

    Si eu am avut captcha si am renuntat cand am vazut ca ma deranjeaza cand o gasesc pe alte bloguri🙂

  8. Postolachi Dumitru
    22/02/2012

    Daca tema poate fi customizata asa cum spui lucreaza la ea ca sa nu mai fie confuza: cand primul articol care te loveste in ochi in cel mai natural mod este scris acum 42 de zile (Review folie iShield) stai sa te intrebi cat de functionala este o astfel de tema?!

    Apoi customizabil si complet n-au termeni de comparatie (mai complet, mult mai customizabil e gresit spus).

    Altfel single.php arata OK asa ca nu ma deranjeaza cum arata home page-ul cat timp pot citi un articol fara sa ma agaseze aranjarea in pagina.

  9. Urban Razor
    22/02/2012

    Mie imi placed mult tema noua.Devenea prea plictisitoare aceea.Nu e ceva rau sa schimbi ceva.E ca la telefon.Sunt sigur ca fiecare persoana isi pune un alt wallpaper,infatisare, si chiar tema.Asa si aici. Apropo,nu imi place chestia cu captcha cand pui mesaj🙂

    • Gabriel Ursan
      22/02/2012

      Chestia cu captcha e foarte benefica pentru ca nu incarca serverul eronat cu mult spam. Inainte de captcha aveam peste 200 – 300 de spam-uri la zi, iar acum am maximum 2 – 3.

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 22/02/2012 by in Altele, Stiri and tagged , , .
