GSMRo

Alege Inteligent

Cum deschizi "God Mode" la Windows Vista, 7 si 8


Chiar daca pare o gluma la prima vedere, exista „modul Dumnezeu” pentru sistemele de operare Windows. „God Mode” te face un fel de Dumnezeu al sistemului tau de operare Windows, oferindu-ti posibilitatea de accesare a tuturor setarilor de Windows fara prea mari batai de cap.

Windows Godmode poate fi deschis in urmatorul Windows 8 si in actualele Windows 7 pe 32 de biti, Vista pe 32 de biti si Windows Server 2008. Atentie: a nu se incerca deschiderea Windows God mode in versiunile sistemelor de operare pe 64 de biti.

Cum activezi si deschizi God Mode in Windows?

1. Creati un nou folder pe desktop: click dreapta pe desktop > New > Folder. Redenumiti folderul nou creat cu exact aceasta denumire GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

2. Apoi, veti observa ca iconita folderului proaspat redenumit va arata ca iconita pentru Control Panel, numai ca se va numi God Mode. Trebuie doar sa mai dati un dublu clik pe aceasta si vi se va deschide o fereastra asemanatoarea celei de mai jos.

Windows God mode

Windows God mode

Asta e tot. God mode va oferi acces virtual la absolut fiecare setare a sistemului de operare Windows. Cica sunt vreo 46 de sectiuni, dar am sa va las pe voi sa le descoperiti pe toate daca sunteti curiosi.

Sunteti gata sa fiti Dumnezeii Windows-ului vostru :D?

Sursa: tothePC

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

8 comments on “Cum deschizi "God Mode" la Windows Vista, 7 si 8

  1. Razvan
    24/02/2012

    Interesanta ”descoperirea” dar majoritatea dintre persoanele care au ceva cunostinte sa umble in acel folder probabil ca au Windows x64. Cine nu are 4 gb ram in zilele noastre cand este atat de ieftin.

  2. MadMike
    24/02/2012

    Cat timp „stii” Dumnezeieste sistemul de operare, nu ai nevoie de GodMode. Sincer, am fost curios si l-am incercat si eu si nu am gasit nimic adica nicio functie pe care sa nu o fi cunoscut-o. Practic, daca vei cauta aceste functii, le vei gasi pe ABSOLUT TOATE in Control Panel si in Mode Services ori din CMD. Nu sunt functii ascunse.
    Aaa, ca le ai mai la „indemana” pe toate, e o alta treaba…

  3. Iulian
    24/02/2012

    Ceva asemănător pentru Linux n-ai?

  4. Lupul Ainen
    23/02/2012

    Mai exact, de ce nu recomandati pentru 64 bit?

    • Gabriel Ursan
      23/02/2012

      Am citit niste articole conform carora modificarile facute unui Windows pe 64 de biti prin Godmode pot produce crashuri sau disfunctionalitati sistemului de operare.

  5. laurentiu
    23/02/2012

    Am creeat si eu folderul, am W7 pe 64 bit, si s-a deschis, dar n-am avut curaj sa modific ceva pe acolo, doar am vrut sa vad ce setari apar acolo, si mi se pare ca pe unele le gasesti si daca scri cum se numeste la seach in control panel🙂 oricum este interesant😀

  6. Urban Razor
    23/02/2012

    Da sunt gata,dar nu am 32 biti🙂

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 23/02/2012 by in IT&C, Sisteme operare, Software and tagged , , , .
