GSMRo

Alege Inteligent

BitDefender SafeBox o alternativa la DropBox


Nu cred ca mai este un semn de intrebare pentru cineva ca variantele de stocare in cloud devin din ce in ce mai numeroase, dupa DropBox care putem spune ca a avut un real succes, iCloud foarte folosit de posesori de gadget-uri Apple, se zvonea ca si Google ar lansa un astfel de proiect, cei de la BitDefender au lansat si ei un serviciu de stocare de acest gen, numit SafeBox.

Sa vedem ce au pregatit cei de la BitDefender pentru utilizatorii acestui serviciu in comparatie cu DropBox. Pai dupa parerea mea un plus foarte mare il reprezinta securitatea fisierelor gazduite in SafeBox, datorita renumelui firmei pe piata de antivirusi.

Cu ajutorul lui SafeBox putem stoca si totodata conecta continut de pe mai multe calculatoare de unde am stocat fisiere, iar BitDefender ne ofera gratuit un spatiu de 2 GB pentru stocare. Fata de DropBox, avem ocazia de a sincroniza folderele indiferent de locatia acestora, insa nu putem sa alegem individual subfolderele. Despre integrarea sa pe device-urile mobile, deja avem aplicatii pentru Android si Windows Phone, dar se lucreaza si pentru o integrare in cadrul iOS, nu stiu cat va fi de necesara fata de iCloud dar e bine sa avem alternative.

Am ajuns si la preturi, pentru ca asta face de cele mai multe ori diferenta, aflati ca sunt mai ieftine decat la DropBox, dar si valorile de stocare sunt mai mici la SafeBox. Putem plati in cadrul SafeBox 50$/an pentru 30 GB pana la 90$/an pentru 60 GB. DropBox ofera minim 50 GB la pretul de 99$/an si 100 GB la pretul de 199$/an. Ambele ofera 2 GB spatiu de stocare gratuit.

Ce parere aveti despre acest val de servicii de stocare in cloud? Credeti ca SafeBox va depasi sau macar egala DropBox ?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

7 comments on “BitDefender SafeBox o alternativa la DropBox

  1. Postolachi Dumitru
    14/03/2012

    Eu am instalat aplicatia Box pentru Android ca aveam nevoie de o solutie de back-up si atunci am remarcat ca mi s-a oferit cei 50 GB in loc de 5 GB cat e in oferta standard.

  2. laurentiu
    13/03/2012

    Eu de mult timp mi-am facut cont pe box.com si acum a fost primda data cand mi-am accesat contul de pe tableta, cu aplicatia lor din market si am fost intampinat dupa logare cu un mesaj ca am 50 GB free pe viata😀 Multumesc mult @Postolachi Dumitru la tableta nu imi mai trebuie acum card de memorie (ma rog, inca nici n-am umplut-o), dar la telefon n-am net peste tot asa ca acolo nu ma pot baza prea mult pe box, oricum eu zic ca daca aveti ceva cu android merita sa aveti un cont, nu se stie cand veti avea nevoie😀🙂

  3. Sorin
    13/03/2012

    box e super ok! nu e cu nimic mai prejos decat dropbox. O singura mentiune, 50GB gratuiti sunt doar pentru cei cu android -dar te poti loga o data de la un prieten daca nu detii un device cu android si ai rezolvat probleama – apoi ai toti cei 50 Gb gratis

  4. Postolachi Dumitru
    13/03/2012

    Eu la Box.com am 50 GB 100% Gratuit pe viata asa ca nu-mi doresc altceva🙂

    • Gabriel Ursan
      13/03/2012

      Si e ok?

      • Radu Robert
        13/03/2012

        Fenomenal, dar oferta cu 50Gb Free a cam disparut, era pana acum cateva zile😦 Ghinion pentru cei care nu au apucat super-oferta. Are o viteza de transfer destul de mare, securitate ok si posibilitate de share a folderelor intre persoane. Adica daca impartim acelasi folder si eu uploadez ceva nou, tu stii imediat si poti sa download-ezi acel fisier. Poti share-ui acel(e) folder(e) cu mai multe persoane. Mai are sincronizare cu PC-ul si multe altele … Spor la postari si mult succes, mai citesc si eu pe aici cand am timp🙂

        • Radu Robert
          13/03/2012

          P.S. O mica editare, oferta cu 50Gb e inca valabila 10 zile, pana in Martie 23 si cum spunea @Sorin, trebuie sa iti creezi contul de pe un telefon Android pentru a primi cei 50Gb Free

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 13/03/2012 by in Altele, Altele, Aplicatii software and tagged , , , , , , , .
