GSMRo

Alege Inteligent

Update Android 4.0 pentru 16 telefoane HTC


Dupa ce acum o saptamana am dat o veste buna posesorilor de Samsung Galaxy S II anunantand ca Google a dat drumul la update-ul pentru Ice Cream Sandwich, astazi am aflat si lista de telefoane HTC care vor primi acest update in cel mai scurt timp.

Un mic impediment este faptul ca HTC a anuntat ca va sosi acest update, insa data lui exacta ramane la latitudinea operatorilor de telefonie mobila. Din cate se aude utilizatorii de telefoane HTC asteapta acesta lista inca din luna noiembrie 2011. Dar haide-ti sa vedem si telefoanele.

• HTC DROID Incredible 2

• HTC Amaze 4G

• HTC Desire S

• HTC Desire HD

• HTC EVO 3D

• HTC EVO Design 4G

• HTC Incredible S

• HTC Sensation

• HTC Sensation 4G

• HTC Sensation XE

• HTC Sensation XL

• HTC Raider

• HTC Rezound

• HTC Rhyme

• HTC ThunderBolt

• HTC Vivid

Sper ca aceste telefoane sa fie in posesia celor care ne citesc si sper sa se bucure de aceasta stire. Ce parere aveti ? O sa treceti la Ice Cream Sandwich ?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

12 comments on “Update Android 4.0 pentru 16 telefoane HTC

  1. serban cristian
    28/09/2012

    Eu am un telefon HTC DESIRE HD si nu am primit nici unupgrade s-au macar o informatie. Nu ar fi normal?

  2. Thenutz
    02/04/2012

    Am incercat sa instalez ics pe htc evo 3d si bineinteles ca am brick-uit telefonul. :))) Dupa 2 zile de cautari si nervi am reusit sa il aduc pe linia de plutire. Nu recomand . Voi astepta lansarea oficiala.
    Unde as putea sa aflu cand va fi lansat oficial ics pentru evo3d. ?

    • Dennis
      15/05/2012

      Te rog sa imi spui cum ai reusit sa il aduci pe linia de plutire (din asta am interes ca lai facut) cum? poate pot sa il fac si pe al meu, eu am samsung i5500 care nu se mai aprinde de nici un fel si normal nici vol – + center button + power nici vol – + home button + power button😦 Thenutz spune-mi ce iai facut ca la service ma costa intre 80 si 150 lei😦 hai ca daca e 80 sau 90 nu e cine stie ce dar 150 chiar nu am…

      • Ioan Suhov
        16/05/2012

        E destul de complicat daca nici volum+home nu mai merge… Adica fara o verificare hardware nu prea stiu ce sa zic. In general, chiar si cu o instalare de soft proasta, ar trebui sa mearga Reecovery Mode.

  3. danatu
    31/03/2012

    s-a lansat oficial update-ul …cel putin pentru Sensation. am vazut cateva review-uri si stau sa ma gandesc daca sa fac trecerea. am inteles ca se misca mai repede , dar nu mi se pare la fel de prietenoasa interfata. ce parere aveti?

    • Gabriel Ursan
      31/03/2012

      Din punctul meu de vedere orice update oficial este binevenit. Cu interfata te obisnuiesti tu pana la urma.

  4. marianion
    16/03/2012

    Superb! De când aştept vestea asta pentru al meu HTC Desire S!
    Mulţumesc.

    Tot ce vă doriţi!

  5. Claudiu
    15/03/2012

    Saptamana asta s-a scumpit si HTC Evo 3D la emag. (vreo 1400, dupa ce a fost 1250, si in vara 2500).
    Eu zic ca va fi destul de curand, desi nu afecteaza, eu sunt pe …2.2🙂

    • thenutz
      24/03/2012

      Sunt fericitul posesor al unui htc EVO 3d. Ce îmi recomandaţi? Să aştept update-ul oficial pt ics sau să încerc ea îl fac eu.

      • Robert Stancu
        24/03/2012

        Cel mai ok ar fi sa astepti update-ul oficial. Riscul de brick este extrem de mic (comparativ cu metodele oficiale), iar cele neoficiale au multe bug-uri in soft. Asa daca vrei sa ai un telefon ca sa-l poti folosi de zi cu zi. Daca vrei sa te familiarizezi cu flash-urile de firmware si custom rom eu zic ca ar merita o incercare – dupa o sa prinzi gustul si o sa inceapa sa-ti placa foarte mult😉

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 14/03/2012 by in HTC, Sisteme operare and tagged , , , , .
