GSMRo

Alege Inteligent

Poze cu LG Optimus Net


LG Optimus Net este un smartphone accesibil care se afla in ultima perioada in centrul atentiei. Acest lucru se intampla pentru ca telefonul este in oferta speciala a unui operator de telefonie din Romania, iar multi oameni se intreaba daca merita sa si-l cumpere sau nu.

LG Optimus Net

LG Optimus Net

Nu vom detalia aspectele tehnice a le lui LG Optimus Net pentru ca am facut deja acest lucru in articolul asta cu pareri despre Optimus Net. In continuare am sa va arat doar niste poze pe care le-am facut ieri unui Optimus Net.

[singlepic id=492 w=320 h=240 mode=watermark float=center]

[nggallery id=53]

Am avut un „feeling” ok la atingere. Nu mi-a dat impresia de telefon ieftin, ba din contra, mi s-a parut un telefon relativ stilat si bine inchegat. Touch-ul raspunde bine la comenzi, iar luminozitatea acestuia mi s-a parut decenta. Mai mult nu pot spune ca am testat.

LG Optimus Net poate fi cumparat si la liber, nu numai la abonament si poate fi luat de la evoMAG, aici, cu 661,04 lei sau direct de la QuickMobile, aici, cu 660,90 lei.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 22/03/2012 by in LG, Telefoane and tagged , , , .
