GSMRo

Alege Inteligent

Votati GSMRo.ro in etapa 2 din RoBlogFest 2012!


Va multumim tuturor pentru voturile din prima etapa RoBlogFest 2012. Se pare ca GSMRo.ro a trecut mai departe, iar asta numai datorita voua.

GSMRo.ro la RoBlogFest 2012

GSMRo.ro la RoBlogFest 2012

Pentru a ne vota din nou la RoBlogFest 2012, puteti da un click aici sau puteti parcurge informatiile din acest articol pentru ca procedura de votare este identica. Procedura de votare poate parea greoaie tocmai pentru nu primi voturi oricine asa ca va multumesc mult pentru rabdare.

In plus, avem in acest moment un concurs GSMRo.ro in plina desfasurare si va invitam sa participati astfel incat sa va putem rasplati cumva fidelitatea.

Va multumim din suflet inca odata!

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

9 comments on “Votati GSMRo.ro in etapa 2 din RoBlogFest 2012!

  1. ioansuhov
    30/03/2012

    Am votat🙂. Succes in continuare !

  2. MadMike
    29/03/2012

    Mult succes Gabi! Am pus stampila pe tine!🙂

  3. Perfu
    29/03/2012

    Competitia se anunta una extrem de interesanta😀

    Multa bafta si tie si mie cat si tututor celo care au ramas in cursa🙂

  4. d-petre
    29/03/2012

    Am votat de ieri.
    Succes !
    eu am iesit🙂

  5. Ioan Teudan
    29/03/2012

    Am votat !

  6. Cireasa de pe tort
    29/03/2012

    Gsmro tu esti partenerul meu.

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 28/03/2012 by in Diverse, Internet and tagged , , .
