GSMRo

Alege Inteligent

Marketing Nokia Lumia 900


Daca in Romania, Nokia Lumia 800 a fost lansat in mod oficial, in SUA acum 1 saptamana a avut loc lansarea lui Nokia Lumia 900. Este un telefon cu WindowsPhone 7.5, cu un procesor la 1.4 GHz Scorpion, Adreno 205GPU, camera foto de 8 mp cu lentile Carl Zeiss cu Auto-Focus putand filma HD 720p, si camera frontala de 1,3 mp care poate filma VGA la 30fps. Ecranul este capacitiv Amoled cu 16 milioane de culori, dar care are o densitate a pixelilor medie: 217, deoarece ecranul masoara 4,3 inch, iar rezolutia este de 480×800 pixeli. Acest telefon cu wp7 se distinge prin conectivitatea LTE de mare viteza. Absenta acestei conexiuni in destul de multe tari din Europa, poate fi motivul absentei unei lansari oficiale si la noi in tara.

Dar, cam atat despre Lumia 900 deoarece articolul nu este despre acest telefon ci despre politica de marketing a celor de la Nokia. Au lansat acest telefon pe 8 aprilie, iar la scurt timp dupa lansare, s-a constatat ca in anumite cazuri, telefonul nu se conecteaza la internet. Deoarece pretul acestui telefon este foarte mic in reteaua AT&T (doar 99$ cu conectare pe 2 ani) si a fost primit foarte bine de publicul american Nokia nu vrea sa piarda clienti. Oricine are probleme se poate duce la un magazin AT&T iar telefonul este schimbat pe loc. Nokia a promis ca pe 16 aprilie va lansa un update care va rezolva aceasta problema, deoarece este o problema a softului. Ce mi s-a parut interesant este ca oricine a cumparat un Nokia Lumia 900 sau va cumpara unul pana pe 21 aprilie, va primi 100$ in contul sau AT&T, chiar daca telefonul pe care l-a achizitionat nu este stricat. Astfel, oricine cumpara acest telefon cu abonament, il ia la 0$.

Eu am trimis Samsung Galaxy Ace-ul meu in service cu o problema la wifi si nu am primit nimic, in afara de acelasi telefon cu aceeasi problema si mi-ar fi placut si mie sa mi se schimbe telefonul deoarece este o problema destul de raspandita conform mai multor site-uri (xda, android forum etc.).

Voi ce parere aveti ? Ati primit vreodata bani deoarece ati avut un telefon cu probleme?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

5 comments on “Marketing Nokia Lumia 900

  1. adi
    23/04/2012

    imi place nokia, mereu mi-a placut, dar nu stiu de ce nu migreaza si ei spre android si lasa windows-ul care e un sistem invechit pentru telefoane..

  2. Razvan
    11/04/2012

    Si eu am trimis in service Samsung-ul meu S II-ul .. am instalat probabil ROM-ul incorect.. si avea unele probleme, gen: se apridea ecranul se oprea si tot asa, si dupa 2 3 saptamani nu mi a mai vazut deloc niciun sim, ramand in modul avion. Si daca tot l-am dus la ei am zis sa se uite si sa rezolve poate cu un upgrade la firmware-ul camerei pentru problema cu pata roz la poze pe fundal alb.. acum sper sa vina „rezolvat” nu cu aceeasi problema sau sa imi gaseasca „motive” ca nu stiu ce i-am facut eu.

    • Ioan Suhov
      11/04/2012

      Daca ai instalat tu un ROM, folosind orice alt program in afara de Samsung Kies, exista posibilitatea sa pierzi garantia; chiar daca acel ROM poate ca nu are nici o legatura cu problemele, ei il pot folosi ca scuza sa nu iti repare telefonul. Daca e vorba de o instalare gresita, pe care ai facut-o, s-ar putea sa ii faca o reinstalare de soft, dar NU sunt obligati, daca apelezi la garantie. Sunt curios sa aflu daca ti l-au rezolvat🙂

  3. Bogdan Tomescu
    11/04/2012

    si eu am avut probleme cu wi-fi-ul pe Motorola Defy-ul meu,i-am pus un ROM nou si nu am probleme acum

    • Ioan Suhov
      11/04/2012

      Stiu ca se poate rezolva, dar ma enerveaza ca am garanție 24 de luni si nu imi foloseste la nimic. Dau un reset si imi trimit telefonul inapoi spunandu-mi ca e vina mea ca am pus un card de memorie care cauzeaza problema asta, si am incercat sa vad daca am probleme si cu un card si fara si e la fel…

Scrie un comentariu!

