GSMRo

Alege Inteligent

Se cauta echipa si design nou !!


Probabil stiti si voi foarte bine de aici ca Gabriel Ursan nu se mai ocupa de GSMRO sau cel putin nu la fel de activ ca pana acum. M-a rugat sa continui munca inceputa la site si sa pastrez in continuare blogul. Asadar as avea nevoie de editori, logic nu? Am vorbit cu cativa, am analizat cateva zeci de pagini cu comentarii si am trimis mail-uri la cei care au lasat comentarii argumentate si scrise corect. Astfel in noua echipa GSMRO au aparut Ioan Suhov si Bogdan Tomescu, pe langa acestia si un fost coleg de liceu Tudor Madalin.

In continuare sunt ceva probleme legate de administrare si de multe atacuri flood. Nu ma mai obosesc sa il intreb pe cel ce o face, de ce face asta. Dar trecand peste, lucrurile se schimba, asadar avem nevoie de oameni noi. Am vorbit si cu MadMike zilele trecute si mi-a zis ca  intradevar pot face un anunt si probabil voi strange multi oameni dar nu oameni valorosi. Eu inca am incredere ca cei care citesc pot scrie si articole bune si oricum, ce am de pierdut?

Am mai vorbit cu cativa, care „mi-au reprosat” ca atat aceasta tema cat si cea veche ( Newspaper ) nu au fost deloc potrivite pentru acest blog, inclin oarecum sa le dau dreptate. Eu am cautat zilele astea cateva teme potrivite, dar nu am gasit nimic. Va invit pe voi sa propuneti niste teme, insa am cateva conditii. Vreau teme doar premium si pe cat posibil teme light care sa scoata in prin plan articolele.

Logo GSMRo

Legat de prima parte a articolului, vreau o echipa cativa editori. Se crede cineva in stare sa poata scrie articole bune? Astept un mail, inainte de primele atacuri flood, aveam cam 4-5 mii de utilizatorii pe zi si peste 8000 de afisari, acum am ajuns la doar aproape 4000 de afisari zilnic, trebuie sa ne redresam si probabil repede. Ce va cer? Nu prea multe, sa cunoasteti functiile de baza ale wordpress-ului si sa urmati un set de reguli in ceea ce priveste structura articolelor care o sa le primiti ulterior. Nu ma intereseaza varsta, sexul, rasa sau alte prostii de genu, doar articolele.

Asadar sa nu o mai lungim prea mult. Cei nemultumiti de tema, vreau o solutie, aratati-mi cateva teme si daca sunt ok o vom schimba pe aceasta. Acum e momentu nu doar sa va exprimati neplacerile in comentarii ci si sa puneti umarul la ceva frumos. Cine se crede in stare sa scrie pe GSMRO ? Va astept pe mail, contact@gsmro.ro. Sper sa fie doritori si sper sa puteti ajuta acest blog.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

16 comments on “Se cauta echipa si design nou !!

  1. SpEEdyRoBy
    17/04/2012

    Cred ca s-a schimbat de vreo 3 ori tema in ultimele 3 luni. Asta care este acum este buna dupa parerea mea. Incetati sa mai schimbati zeci de teme si concentrati-va pe articole. Degeaba aveti tema frumoasa daca faceti articolele la vrajeala (unele). Cunosc o gramada de siteuri care au teme jalnice dar pe nimeni nu intereseaza atat timp cat continutul e de calitate.

    • Gabriel Ursan
      17/04/2012

      Subscriu. Mai ales ca tema asta este nativ optimizata pentru accesul mobil.

  2. ionutzica
    16/04/2012

    recomand arrash theme!

    • Gabriel Goga
      16/04/2012

      Stiu despre care tema este vorba. Nu mi s-a parut o optiune pentru ca am nevoie si de short-code in ea.

  3. Romeo
    14/04/2012

    Am o sugestie pt imbunatatirea siteului: aplicatia de abonare prin email ar trebui sa fie rosie, pentru ca s-ar crea simetrie cu restul siteului.Bafta!

  4. Pato Basil
    14/04/2012

    pe gsmro.ro ma refeream🙂

  5. Pato Basil
    14/04/2012

    tema este super ok, daca nu ma insel Gabriel a umblat la ea de curand… nu vad o directie buna spre a o schimba, fireste e parerea mea!

    Asta nu se face asa ca vor 1-2 insi, fiindca esti tanar(fireste si eu sunt) dar o sa intelegi ca e greu sa ii impaci pe toti incearca sa multumesti pe cei multi si in primul rand pe tine! Daca tie iti place, atunci inseamna ca e ok.
    Daca totusi simti ca e ceva in neregula iti sugerez sa faci un poll pe tema asta!
    Despre componenta echipei nu pot sa zic nimic, n-am nimic de obiectat… nu stiu ce se intampla in culise, imi pare rau cua Gabriel a intrat intr-un con de umbra, dar sper sa revina.

    • Gabriel Ursan
      14/04/2012

      N-am intrat într-un con de umbră Pato, mă găseşti mai mereu pe GabrielUrsan.ro de azi înainte🙂.

      • d-petre
        14/04/2012

        Am inceput sa citesc gsmro.ro pentru articolele scrise de Gabi si daca noua echipa o sa scrie cu pasiune o sa-i mai citesc.
        Sfaturi nu pot sa dau pentru ca sunt novice in blogosfera iar tema trebuie sa fie practica si usor de utilizat. Oricum nu exista vreo tema universal acceptata ca fiind cea mai cea.

        Pe Gabi o sa-l citesc la el pe blog dar acolo nu o sa prea mai comentez, pentru canu inteleg cum functioneaza sistemul de comentarii.

        • Gabriel Ursan
          14/04/2012

          De ce Petre, ce probleme întâmpini cu sistemul de comentarii? Menţionez că GabrielUrsan.ro este pe WordPress.com (standard) şi s-ar putea că dacă încerci să comentezi de pe o adresă de mail asociată unui cont de WordPress de-al tău, să te redirecţioneze către pagina de login astfel încât să comentezi ca utilizator de WordPress înregistrat. După cum observi, am primit ceva comentarii pe GabrielUrsan.ro de la câteva persoane şi în afară de Tudore de la StauPeNet.ro nu mi-a zis nimeni că ar avea o problemă cu sistemul de comentarii. Aştept feedback-ul tău.

          • d-petre
            15/04/2012

            Nu e o mare problema dar nu-mi place sa ma trimita unde vrea el.
            Imi produce un disconfort si atunci prefer sa dau un +1, un RT si sa nu mai comentez.

        • Gabriel Ursan
          14/04/2012

          Uite, am făcut un articol aici pe această temă: http://gabrielursan.ro/2012/04/14/cum-comentezi-pe-gabrielursan-ro/

  6. Gabriel Ursan
    14/04/2012

    De ce tema asta nu e bună :)?

    De ce ar contribui oamenii la acest blog :)?

    • Gabriel Goga
      14/04/2012

      Cu tema eu nu prea am prea multe obiectii, chiar imi place, cativa din cititori nu au fost de acord cu design-ul.
      De ce ar contribui? Nu prea am motive, dar iti pot spune de ce am vrut eu sa intru in echipa. Citeam blogul si unele lucruri chiar nu erau la locul lor si plus de asta tot ce am incercat singur nu mi-a reusit asa ca aici puteam scrie linistit, ajutam si blogul care imi placea sa il citesc, am capatat si o oarecare experienta si coeerenta in exprimare, dar si in wordpress. Am cunoscut oameni super tari facand asta si nu am plecat cu gandul ca scriu pentru bani, ceea ce m-a ajutat mult, altfel daca vedeam ca nu fac as fi renuntat.

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 14/04/2012 by in Diverse and tagged .
