GSMRo

Alege Inteligent

Prezentare video Samsung Galaxy S3


Probabil Samsung Galaxy S3 este cel mai titrat smartphone al momentului actual. Unii încă îşi aşteaptă precomenzile făcute, iar alţii deja îl despachetează curioşi şi entuziasmaţi.

Samsung Galaxy S3 alb

Despre evenimentul de prezentare a lui Samsung Galaxy S3 am scris deja aici, pe blogul personal. Dacă veţi citi articolul respectiv, veţi observa că nu am cea mai bună părere despre evenimentul de prezentare care a fost sub aşteptări din punctul meu de vedere. Samsung Galaxy S3 e superb la multe capitole, n-am ce zice, însă un eveniment de prezentare făcut de nişte public speakeri mai buni face diferenţa.

Oricum, asta nu mai contează acum. Probabil cei de la Samsung au ţinut cont de aceste opinii care nu au fost singulare, iar la prezentarea Samsung Galaxy S4 poate vor face treabă mai bună.

În cele ce urmează, vă invit să urmăriţi o prezentarea video a unui Samsung Galaxy S3 pe alb. Am ales să public această prezentare video pentru că mi s-a părut destul de bine realizată, destul de fluentă, deloc greoaie, dar în acelaşi timp plină de informaţii.

Samsung Galaxy S3 alb

Voi ce părere aveţi de noul Samsung Galaxy S3?

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

4 comments on “Prezentare video Samsung Galaxy S3

  1. Dorin
    07/06/2012

    Am achizitionat si eu unul pe alb.Estetic este OK,acuma sa vedem si ce poate.

  2. constantin
    06/06/2012

    am vazut telefonul in baneasa, arata bine insa ce ma impresionat si mai mult este greutatea… pe care nu o simt
    pe bune este ingrozitor de usor

    • Intan
      01/07/2012

      I much prfeer informative articles like this to that high brow literature.

  3. urbanrazor14
    06/06/2012

    A zis accelerometru :))

Scrie un comentariu!

