GSMRo

Alege Inteligent

Temple Run: BRAVE


Astazi, dezvoltatorii Imangi au anuntat lansarea unei noi variante a celebrului joc de pe iOS si Android, Temple Run. Aceasta versiune va contine mai multe elemente noi, printre care o interfata modificata. O alta modificare este pretul, acest joc va costa 0,99 centi, fata de varianta actuala, care este gratuita.

Jocul este inspirat din filmul de animatie Disney-Pixar, Brave cu premiera pe 17 august.

Potrivit Imangi, jocul se va lansa pe 14 iunie, cel mai probabil, mai intai pe  iOS. Mai jos puteti vedea cateva secvente din Temple Run: Brave.

UPDATE: pe 14 iunie se va lansa atat pe iOS cat si pe Android si Amazon Appstore. 

6 comments on “Temple Run: BRAVE

  1. ioansuhov
    19/06/2012

    Si nu se poate repara ???

  2. in sfarsit scrie cineva in afara de mine despre gaming!!
    treaba e ca am ramas si fara iPone si fara Android si ma simt in epoca trecuta🙂 Las ca imi iau eu samung galaxy s3 (candva)
    Bravo pt postare

    –Cu drag, Felicia

    • ioansuhov
      19/06/2012

      Sau one s ca e mai ieftin :p

      • NUUUUU!
        Nu mai deschide rani vechi😦
        S1 sta spart pe noptiera mea..chiar acum, cand iti scriu
        Un telefon senzational, imi pare rau ca i-am facut rau!
        Pe cuvant..

        –Cu drag, Felicia

  3. Gabriel Ursan
    04/06/2012

    Temple Run a fost mereu genul de joc care te ţine în suspans. Sunt curios dacă apar ceva îmbunătăţiri la grafică.

    • Aziz
      01/07/2012

      de 2 luni am si eu un nikon d 40 bucurie mare dar, ca orice cadou fara dletaii suplimentare, nu cunosc nimic despre el. manualul este in limba engleza, termenii sunt destul de pretentiosi daca ma poate ajuta cineva cu un manual de utilizare in limba romana, cu ceva indicatii scrise (eventual cum sa fac sa fac poze pe care sa ramana imortalizata data) i-as fi recunoscator. astept ajutorul sefilor de nikon d40. merci mult.

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 04/06/2012 by in Aplicatii software, Apple, Jocuri and tagged , , , , , , , , , , , .
