GSMRo

Alege Inteligent

Samsung Galaxy SIII – review


Despre Galaxy S3 am scris si noi pe gsmro, in ziua lansarii :  http://gsmro.ro/2012/05/03/samsung-galaxy-s3/ .

Este un telefon de ultima generatie: ecran de 4.8″ HD Super AMOLED, procesor la 1,4 quad-core, 1 gb RAM,  camera de 8MP etc. Din punct de vedere software acesta vine cu Android 4.0 ICS si interfata TouchWizz. In plus, Samsung a introdus S-Voice, Smart Stay, S Beam, Social Tag si  multe altele.

Daca doriti un review detaliat, puteti accesa blogul partener, „Computerblog” :   http://www.computerblog.ro/drive-test/samsung-galaxy-siii-3.html .

11 comments on “Samsung Galaxy SIII – review

  1. I’ve been browsing online more than 3 hours as of late, yet I never found any attention-grabbing article like yours. It is pretty value enough for me. In my opinion, if all web owners and bloggers made just right content material as you probably did, the internet can be much more helpful than ever before.

  2. comanescu
    31/07/2012

    ce imi place la SIII meu: ca are ecranul mare, ca e fin, atragator si e f profi! Ca are posibilitatea sa se incarce wireless si mai are o functie care imi place maxim:USB to Go: aceasta da posibilitatea sa te conectezi cu ajutorul unui adaptor la un stick de memorie sau cu un hard extern

  3. Pavel
    24/06/2012

    Eu am ramas impresionat cand am vazut reviewurile, scorurile in benchmarkuri sunt fantastice, aproape 50% mai mari decat adversarul direct One X care dispune de un quad core de 1.5 GHz fata de 1.4 GHz SIII!!!

    • Costea
      05/07/2012

      Pe partea de hardware lucrurile sunt mai mult decat clare, SIII nu are concurent, desspre partea estetica, design… eu cand caut un smartphone vreau in primul rand sa fie „smart” nu „good looking”

  4. ionelutz_nel
    19/06/2012

    Cred ca e prea mare pentru mainile noastre mici.
    Am deja un tel cu ecran de 4,3 si e mare deja,dar sIII?

    • ioansuhov
      19/06/2012

      Depinde de opinile fiecaruia… Totusi ecranul HD compenseaza un pic

  5. Radu Serban
    19/06/2012

    juncu ilie sorin : se poate rezolva . te duci la portocala … iti faci un abonament de minim 20 euro/luna (tv`a inclus) timp de 2 ani …apoi platesti pe el 1869 lei si este al tau …un calcul simplu te duce in 2 anisori la 44 mil (lei vechi) . Bafta :))

  6. Szabo
    16/06/2012

    SIII e un gadget impresionant, unii spun ca designul nu e cel mai reusit, mie unul mi se pare ok, insa cred ca producatorul s-a concentrat mai mult performanta decat pe „good looks”, pana la urma cine cumpara Galaxy SIII il cumpara pentru performantele tehnice fara precedent pe care le ofera.

    • ioansuhov
      16/06/2012

      Personal,mi se pare ca S3-ul arata foarte bine, dar ca Samsung a incercat sa iasa in evidenta prin hardware si software cat mai bun.

  7. juncu ilie sorin
    14/06/2012

    a s dorii mult sa il am ,ca e superb telefonu

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 14/06/2012 by in Diverse, Samsung, Telefoane mobile and tagged , , , , , , .
