GSMRo

Alege Inteligent

Review Televizor Samsung T24A350


De mult timp asteptam momentul potrivit pentru un monitor nou,deoarece vechiul meu monitor, avea o varsta de 6-7 ani.

Dupa 1-2 saptamani de cautari pe google,emag si alte site-uri de specialitate,cel mai bun pentru preferintele mele a fost un Samsung T24A350 de 24 de inci.

La capitolul specificatii tehnice,pot sa zic ca este mai mult decat perfect.Are un ecran LED cu diagonala de 24 inci(61 cm),aspect 16 pe 9,luminozitate 250 cd/mp,raport uimitor al contrastului de 5000000:1,standard EnergyStar 5.0 si unghi de vizibilitate pe orizontala de 170 grade si 160 pe verticala.

Poate fi montat pe perete (Vesa 7.5 cu 7.5 cm),are TV Tuner si boxe integrate fiecare de 3 W. Are 2 porturi HDMI,1 VGA,RF-in,component si USB.Ca si caracteristici speciale are Anynet+(HDMI-CEC),Auto Volume Leveler,Game Mode,Auto Power,Off Caption,Clock&On/Off,Timer Sleep Timer,PIP,Dolby Digital cu dts 2.0,SRS TheaterSound,Auto Channel Search,ConnectShare,Digital Noise Filter si o tehnologie Common Interface care am auzit ca este pentru anumite tipuri de decodoare/receivere TV.

T24A350 are 4.2 kilograme si consum maxim de 55W.

Mai jos am facut niste poze cu televizorul:

In caz ca sunteti interesati de acest televizor va recomand magazinul de unde l-am cumparat cu 947 lei de la softprice.ro,sunt foarte seriosi iar eu am venit la sediul lor sa iau televizorul.Se mai poate cumpara si de la Vexio cu 1083 lei sau PCGarage cu 1156 lei.As fi adaugat si emag dar nu mai este disponibil ,dar in caz ca reapare il puteti lua de aici,pe emag sunt disponibile resigilate T24A350 dar cu 1 sau 2 pixeli morti.

Concluzie

Parerea mea a fost una foarte buna despre acest televizor,este personalizabil in functie de preferintele fiecaruia,se vede excelent display-ul in jocuri,filme,boxele sunt foarte bune si scoate sunete clare,desi are un timp de raspuns de 5ms si nu de 2ms nu ma deranjeaza,pentru ca diferenta aceasta nu mai este perceputa de ochiul uman.Culorile sunt vii,am urmarit si in 3D cu programul PowerDVD si se vede excelent, televizorul are un design de exceptie, foarte stilat.Totusi,pentru un televizor ca acesta are un pret foarte accesibil.

P.S-Nu incerc sa fac reclama magazinelor respective,ci doar sa ofer informatii pentru cei care vor acelasi produs ca mine.

About Tomescu Bogdan

Doar un tanar pasionat de IT&C cu visuri marete.Hobby-ul meu este gaming-ul sau lucrarile in Photoshop,Sony Vegas,si mai recent bloggingul.

3 comments on “Review Televizor Samsung T24A350

  1. Elena
    26/06/2012

    Eu am un televizor samsung care ma incanta cu butoanele sale touchscreem.
    Insa am vazut acele televizoare care sunt cat peretele astea mi se par fascinante…

  2. Flo
    17/06/2012

    Foarte util! Multumim de informatie,chiar am sa ma interesez de acest tv.

    • Tomescu Bogdan
      18/06/2012

      Ma bucur ca ti-a fost de folos.Televizorul se incadreaza exact preferintelor mele.Daca il vei lua,sau orice alt televizor samsung asemanator cu acesta,ma poti intreba orice nelamurire.

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 17/06/2012 by in Computere, Interesante, IT, IT&C, Jocuri, Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , .
