GSMRo

Alege Inteligent

Instalare aplicatii pe Android


Avantajul telefoanelor ce ruleaza sistemul Android este posibilitatea de a instala jocuri si aplicatii descarcate de pe internet, fara a mai fi nevoie de un anumit program (ex:Appstore pe iOS, Blackberry Appworld etc.) daca dispozitivul dvs nu este acceptat de Play Store sau nu aveti posibilitatea de a va conecta la internet de pe telefon/tableta, dar puteti accesa internetul de pe un calculator personal sau alt dispozitiv.

Acest ghid funcționează pe orice telefon cu Android. Screenshot-urile sunt realizate pe telefonul meu, Samsung Galaxy Ace.

1. Intrati in meniu>setari>aplicatii si bifati „Surse necunoscut”, iar in fereastra care apare bifati Acceptati.

2. Conectati telefonul la calculator astfel: conectati cablul usb in mufa telefonului si calculator, in bara de notificare va aparea  o notificare pe care trebuie sa dati clic si in fereastra deschisa selectati ” Conectare spatiu USB”. Acum, telefonul ar trebui sa fie conectat la calculator si il gasi in Computer, sub forma unui stick de memorie.

3. Descarcati fisierul APK de pe internet. Sunt sute de site-uri si sunt sigur ca veti gasi tot ce doriti. Personal, aleg http://www.4shared.com . Repet, folositi aceasta metoda doar daca nu reusiti sa accesati Play Store. Recomand intotdeauna sa cumparati o aplicatie.

4. Copiati fisierul APK din calculator in telefon. Puteti copia fisierul in folderul principal al telefonului (folderul care se deschide atunci cand dati dublu clic pe telefon in Computer) deoarece dupa instalare se poate sterge APK-ul.

5. Deconectati cablul si intrati in Fisierele mele si clic pe APK . Se va deschide o fereastra si apasati instalare. 

6. Asteptati sa se instaleze si in cateva secunde veti putea utiliza aplicatia.

Asteptam intrebarile voastre. Daca vi s-a parut util articolul distribuiti-l si prietenilor.🙂  

140 comments on “Instalare aplicatii pe Android

  1. florin
    10/09/2014

    galaxy s5 nu pot bifa surse necunoscute …este gri… ma poate ajuta cineva ?

  2. victor
    21/05/2013

    buna am si eu o problema din gresala am blocat cardul SD si cind deschid galeria sau muzica imi scrie ca cardul lipseste sau nu este montat tel se numeste prestigio

  3. dana
    07/05/2013

    nici eu nu am folderul fisierele mele in sony ericsson xperia x8…nu gasesc niciun fisier in el oriunde l-as adauga….:((

  4. pigutz
    20/04/2013

    salut ma puteti ajuta si pe mine cu xperia x1 am sters windowsul din gresala si acum nu stiu cum sa il mai instalez,nici macar nu se mai conecteaza la pc.va rog frumos ajutatima daca se poate face ceva

  5. adina
    09/04/2013

    buna..am un htc wildfire..cum scot si eu aplicatii si jpcuri?..

  6. Mimi
    28/03/2013

    Mi-am instalat aplicatia Astro File Manager.am facut in backup la un joc.sa imi reinitializez telefonul. apoi am dat sa instalez jocul dar nu mi-a luat salvarea …adica nivelele jucate.Sa nu imi spui ca iar trebuie sa o iau de la inceput X_X.

  7. anonim
    13/02/2013

    daca dai unde zice el iti poate sterge contactele si tot

  8. Lazaroiu Ana Maria
    12/02/2013

    heii am si eu o intrebare😀 de ce cand vreau sa inst un joc imi zice dispozitivul dumneavoastra nu este compatibil cu aceasta versiune ?mersi sper sa primesc un raspuns

  9. Razvan
    03/02/2013

    Bunaziua. Am un telefon lg optimus black si in urma cu cateva zile nu imi mai vedea unele aplicati si mi se tot deschidea ecranul cand era blocat. Asa ca l-am resetat inapoi la datele din fabrica , si acuma nu mi se mai instaleaza nici o aplicatie. Imi apare ca se instaleaza dar defapt nimic , pot sa il las asa si ozi ca tot nimic. Ce sa ii fac?

  10. Hagi
    27/01/2013

    Si la fisierele la care trebuie sa le descarci data ? :-j

    • Bobby
      03/02/2013

      La fisierele la care trebuie sa descarci sd data o poti face folosind wi fi tot ce trebuie sa faci e sa lansezi aplicatia sa accepti termeni si condițiile daca este cazul sau poate doar sa dai pe download depinde de aplicație si se descarca de la sine dar tine minte ca nu toate unele sunt protejate impotriva pirateriei si iti vs cere sa cumperi jocul daca nu ai wi fi poti descarca tu de pe net scri la search pe google download (numele jocului) sd data dupa ce descarci copiezi de obicei in card in folderul android vei gasi alt folder data copiezi aici sau daca e un joc de la gameloft copiezi in gameloft/games depinde de joc sau in folderul obb pt telefoanele mai performante

  11. ionut
    25/01/2013

    am o intrebare va rog sami raspundeti pe telefonul meu samsung galaxy mini incerc de o luna sami downloadez temple run si nu merge imi zice aplicatia nu este instalata de ce???????????????

    • Bobby
      02/02/2013

      samsung galaxy mini nu este compatibil cu temple run orice ai face crede ma am avut si eu acest model si am incercat orice am facut root upgrade la android si in zadar are procesorul mult prea mic iti recomand sa iti cumperi un telefon care sa aibe cel putin un procesor de 800 mHz

  12. cosminiacob
    25/01/2013

    pe androidul meu (LG P500/Android 2.3.3) nu am vazut nici un folder „Fisierele mele”…

    • Bobby
      03/02/2013

      Daca te referi ca la acest telefon nu gasesti in meniu fisierele mele te anunt ca nu exista pentru a vedea continutul cardului de date ai o aplicatie preinstalata numita polaris viewer :p

  13. Lupik
    23/01/2013

    unde pot descarca APK….imi da si mi cineva un link?

    • Bobby
      02/02/2013

      Ca sa descarci un apk scrii pur si simplu download(numele aplicatiei) apk sau poti sa iti alegi tu jocuri din urmatoarele siteuri : apk mania , mobile9,android games room dar poti descarca foarte bine si dupa 4shared ,general files etc sau intri pe youtube si la unele videoclipuri gasesti si linku de descărcare😀

Scrie un comentariu!

