GSMRo

Alege Inteligent

Update la Android 4.1 Jelly Bean pe tabletele Asus


Asus a confirmat pe pagina oficiala de Facebook ca  ASUS Transformer Pad, ASUS Transformer Pad Prime si ASUS Transformer Pad Infinity vor primi in lunile urmatoare un update la Android 4.1 Jelly Bean. Mai multe detalii in declaratia oficiala:

„La ASUS, unul dintre angajamentele vitale este sa oferim clientiilor nostri cea mai buna experienta de utilizare. Realizam acest lucru prin filosofia noastra „Design Thinking” şi, de asemenea, prin actualizari software regulate .

Suntem incantati sa anuntam actualizarea a numeroase tablete ASUS la  Android 4.1, Jelly Bean. ASUS Transformer Pad, ASUS Transformer Pad Prime si ASUS Transformer Pad Infinity sunt programate sa primeasa o actualizare la Jelly Bean în lunile urmatoare.

Testam momentan actualizarea la Jelly Bean pentru alte produse dar nu suntem in masura sa confirmam alte update-uri. „

                                                                                                                                                                                                           

Asteptam sa vedem mai exact cand va avea loc acest update🙂. Deci, vesti bune ! , posesori de Asus Transformer Pad, Prime si Infinity.

3 comments on “Update la Android 4.1 Jelly Bean pe tabletele Asus

  1. Aya
    26/07/2012

    Si eu am Flytouch III si are Androidul ICS, si cred ca merg sa mi-l faca pentru 4.1, nu prea am probleme cu el decat la unele site-uri de exemplu cele de sport, mi-se incraca un pic mai greu dar cad imi intra pana la urma imi navigheaza usor de tot…per total imi place tableta si ma bucur ca am luat-o la un pret extrem de bun undeva pe la 800Ron, destul e avantajos in zilele noastre!

    • ioansuhov
      26/07/2012

      Cel mai probabil, site-urile sport necesita mai mult timo pentru a incarca toate elementele Flash Player ai Html 5

  2. laurentiuD1998
    24/07/2012

    Pff, eu am Asus Tranformer TF101…. are 4.0.3 dar vreau si eu 4.1 :((

Scrie un comentariu!

