GSMRo

Alege Inteligent

Noul iPad în oferta Orange


De astăzi, 27 iulie 2012, noul iPad, denumit şi iPad 3, se află în oferta Orange, iar împreună cu un abonament de date preţul unei astfel de tablete poate fi extrem de atrăgător. Zic asta pentru că Orange oferă inclusiv un sistem de rate prin care să-ţi achizionezi The new iPad.

Am intrat pe siteul Orange şi am observat că cel mai mic preţ pentru noul iPad este de 259 de euro cu tot cu TVA pentru varianta de 16GB. Vorbim despre modelul 4G, mă rog, modelul care poate folosi şi o cartelă SIM pentru conectarea la internet, iar acest model costă la liber peste 2.800 lei, deci preţul de aproximativ 1.165 lei mi se pare foarte bun, chiar dacă asta ar însemna să plătesc un abonament de date, abonament pe care oricum mi l-aş fi luat ca să folosesc tableta chiar şi atunci când nu am conexiune Wi-Fi. În plus, nu aş alege decât un iPad care să aibă şi 3G sau 4G, deorece iPad-urile care au doar Wi-Fi, nu au modul GPS.

Noul iPad cu Wi-Fi si 4G

În condiţiile în care dacă cineva şi-ar cumpăra un Apple new iPad 3 cu 4G la liber oricum îşi va lua şi un abonament de date, nu văd problema achiziţionării unui abonament de date pentru a primi preţ special de 259 euro, deci ăsta nu ar fi un impediment. Mai ales că abonamentul de date care oferă acest preţ nu este exagerat de scump – depinde.

Întrebarea care mă macină şi pe care am pus-o şi în acest articol de pe blogul personal, este dacă să-mi iau un iPad sau nu. Dacă veţi citi acel articol, veţi observa că povesteam de oportunitatea de a-mi cumpăra în viitorul apropiat o tabletă iPad 3 cu un preţ foarte bun, însă odată cu această ofertă lansată de Orange, ăsta ar fi un preţ şi mai bun decât puteam obţine eu înainte şi stau din ce în ce mai mult pe gânduri.

Singurul dezavataj ar putea fi probabil faptul că iPad 3 din oferta Orange ar putea fi codată în Orange, dar pe mine personal nu m-ar deranja prea tare acest aspect. Aşa că, am nevoie de părerile voastre cu privire la această ofertă. Mai exact, vă rog să răspundeţi la sondajul de mai jos.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

Scrie un comentariu!

