GSMRo

Alege Inteligent

Samsung ATIV S, primul smartphone cu Windows


Daca multa lume se astepta ca Nokia s-a prezinte primul smartphone cu Windows 8, Samsung s-a miscat mult mai repede.

Miercuri, in cadrul IFA Berlin, Samsung a prezentat ATIV S, primul smartphone cu versiunea mobila a Windows 8, Windows 8 RT. 

Intr-o conferinta de presa, Samsung a declarat: „Samsung Ativ S este un smartphone atat pentru distractie, cat si pentru munca. Ativ S  este primul dintr-o linie de design si performanta inalta cu multe optiuni de productivitate si sharing de continut”.

Samsung Ativ S are un ecran de 4,8 inch HD, procesor Qualcomm dual-core la 1,5 ghz, camera foto de 8mp, camera secundara de 1,9 mp si o baterie puternica de 2300 mAh.

Mai jos puteti vedea specificatiile:

  • Procesor: 1.5 GHz dual-core 
  • Ecran: 4.8 inch (121.9mm ) HD Super AMOLED
  • Sistem: Windows Phone 8 RT
  • Camera: 8 Megapixel auto-focus cu LED Flash, 1.9 Megapixel frontala
  • 3.5mm Ear Jack
  • GPS, A-GPS, Glonass
  • Connectivitate: Bluetooth 3.0, USB 2.0, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n (2.4 & 5 GHz), Wi-Fi Direct, Conectarea la mai multe retele wifi in acelasi timp (pentru o viteza mai mare)
  • Sensori: Proximitate, Accelerometru, Geomagnetic, Lumina ambientale, Gyroscop
  • Memorie: 16/32GB pentru utilizatori, 1GB RAM
  • microSD (SDXC suport)
  • Dimensiuni: 137.2 x 70.5 x 8.7 mm, 135g
  • Baterie: Li-ion 2,300mAh

Personal, imi place designul si ma atrage windows 8. Va avea succes windows 8 pe telefoanele mobile ?

17 comments on “Samsung ATIV S, primul smartphone cu Windows

  1. mateijulls
    10/10/2013

    Buna ziua. Am cumparat de o zi Samsung Ativ S . Toate bune si frumoase, . Peste noapte l-am inchis si l-am bagat in priza, la incarcat. Azi dimineata cand am vrut sa-l deschid buteaza la nesfarsit ( se initiaza fara sa se deschida ). Care credeti ca este problema? Va multumesc.

  2. Pingback: Nokia Lumia 920 « GSMRo

  3. jtonic
    04/09/2012

    Sunt „luptatori” puternici pe piata OS-urilor mobile, care bineinteles ca nu vor sta cu mainile in san. Sper ca Windows Mobile 8 sa nu aiba soarta lui 7.
    Nu m-am jucat cu un device cu Win, dar sper ca Microsoft sa isi indrepte imaginea dupa rusinea suferita cu versiunea 6 (inca vie in amintirea primilor utilizatori de smartphone-uri cu windose).
    Interesant ar fi de urmarit:
    – autonomia;
    – stabilitatea/performantza
    pe care eu le consider criterii esentiale pentru alegerea unui smartphone/tab, alaturi de un store bogat de aplicatii.

    Numai bine, si mult succes cu noua fuziune (gsmro & agress business)

    P.S.: Nu imi place interfatza Win 8
    Off-topic: Poate ne vedem la o bere si butonam un device cu Win8;)))

    • ioansuhov
      04/09/2012

      Ai mare dreptate🙂, sper ca win 8 sa fie mai popular ca wp7 sore exemplu, dar tot Microsoft trebuie sa se ocupe. Referitor la fuziune, multumim🙂

    • ioansuhov
      04/09/2012

      Mie mi se pare interesanta interfata, dar nu ma innebunesc🙂. Da, sa apara ativ s si BUTONAT, desi e touchscren :))))))

  4. Flori
    04/09/2012

    Uite deasta iubesc eu competitori mici si mari, se imping unul pe altul astfel incat sa iasa o treaba cat mai buna…

  5. Ofelia
    01/09/2012

    Avand in vedere concurent nu pot sa spun decat ca windows ul este depasit din anumite puncte de vedere…

    • ioansuhov
      01/09/2012

      Depinde cat de interesati vor fi si producatorii de software/aplicatii, iar aici intervine Microsoft.

  6. laurentiuD1998
    01/09/2012

    Telefonul pare micut in poze, zici ca ar avea 3.5 inch🙂

    Si da, Win8 va avea ceva succes pe telefoane, sau cel putin mai mult decat pe PC… vad ca multa lume nu prea este incantata de interfata Metro sau cum s-or numic mai nou, dar eu raman la 7 din cauza ca nu prea as avea chef iaras sa instalez programele :)) si ca mi se misca super bine si cu 7.

    • ioansuhov
      01/09/2012

      In ciuda la criticile anumitor redactii, si eu cred ca windows 8 va avea succes si va iesi de sub conceptul nokia=windows phone, tinand cont ca samsung a lansat Ativ s, un telefon cu specificatii apropiate de s3( fara procesor)

  7. d-petre
    01/09/2012

    🙂 Nu ati inteles nimic … are doua baterii🙂

    Succesul unui sistem de operare pentru telefoane mobile tine foarte mult de aplicatiile disponibile.

    • ioansuhov
      01/09/2012

      Referitor la aplicatii, va aprob 110%🙂, blackberry os, spre exemplu este un sistem foarte bun, dar deoarece aplicatiile gratuite utile sunt aproape inexistente si o aplicatie buna incepe de la 6$ nu atrage anumite segmente de piata.

    • ioansuhov
      01/09/2012

      Da, da si baterie la pachet🙂🙂🙂. Mai greseste Samsung, mai ales cu atatea emotii si Apple in cap🙂🙂🙂

  8. Pingback: Cine mă inspiră « Gabriel Ursan

  9. Gabriel Ursan
    31/08/2012

    Văd că în poza de prezentare au scris de două ori despre acumulator.

    În ceea ce priveşte Windows 8 pe telefoane, rămâne de văzut cum va fi cu autonomia.

    • ioansuhov
      31/08/2012

      Da,am observat si eu … Dar m-am gandit sa las poza de prezentare cum au lansat-o ei🙂

Scrie un comentariu!

