GSMRo

Alege Inteligent

Skydrive pe Android – o surpriza nu atat de placuta


Skydrive s-a lansat si pe Android, in sfarsit ! Totusi, avem si cateva probleme cu aceasta aplicatie. Inainte de toate, va invit sa descarcati Skydrive de aici

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.skydrive

image

Ce imi place:
-Interfata simpla si la obiect, fara zeci de meniuri inutile.
-Viteza de incarcare/descarcare foarte buna. Nu am testat la megabit🙂🙂🙂, dar merge ok.
-Este o aplicatie gratuita, ce poate fi descarcata din Play Store pe orice dispozitiv cu Android.

image

Ce nu imi place:
-Spatiul de stocare a fost redus la 7 gb de la 25 gb. Chiar daca Microsoft a declarat ca utilizatorii de Skydrive care au un cont de mai mult timp si aveau 25 gb nu vor fi afectati, pe mobil am acces la maxim 7 gb !

image

Ce se mai poate adauga:
-posibilitatea incarcarii automate a fotografiilor sau anumitor fisiere (documentele word, spre exemplu), optiune existenta pe Dropbox.
-Optiuni de partajare a fisierelor de pe Skydrive, cu prietenii, direct de pe telefon (in varianta Desktop exista deja aceasta optiune).

In concluzie, aplicatia oficiala Skydrive pe Android este binevenita, fiind mult mai buna decat aplicatiile neoficiale, existente dinainte in Play Store. Merita sa incercati aceasta aplicatie, dar daca aveti mai mult spatiu pe Dropbox (obtinut prin invitarea pritenilor/cumparare de spatiu), aplicatia Skydrive nu se ridica la nivelul Dropbox. Fiind abia la primele variante, ne putem astepta la imbunatatiri.

4 comments on “Skydrive pe Android – o surpriza nu atat de placuta

  1. Doru (@DoruGroza)
    05/09/2012

    Am acces la toti cei 25 GB ata pe contul web cat si pe telefon yfrog.com/jowkctp.
    Verifica si vezi daca pe cont ai tot 25 sau 7.

    • ioansuhov
      05/09/2012

      Sunt plecat de acasa de cateva zile, intr o zona 2g😦 si nu am intrat pe PC. O sa intru azi sa vad🙂. Dar stiam foarte clar ca aveam 25 de gb, am vazut scris pe skydrive-ul meu luna trecuta.

  2. laurentiuD1998
    05/09/2012

    Aha, deci asta e faza cu Skydrive pe Android🙂

    Mie imi place la nebunie Box🙂 aveau mai de mult o oferta, te loghezi in cont de pe un dispozitiv Android (din aplicatie) si primesti 50 Gb spatiu pe viata!🙂 doar ca nu poti incarca fisiere mai mari de 100 mb… asa ca trebuie sa le „tai” in mai multe bucati🙂 dar in fine, este super tare.

    • ioansuhov
      05/09/2012

      Avand S3 am primit 50 gb pe Dropbox. Ce imi place foarteee mult este optiunea de incarcare a imaginilor realizate cu ajutorul camerei foto. Si google drive poate fi o alternativa, mai noua si cu aplicatie atat pe mobile, cat si pe PC, se instaleaza si apare ca un hard drive

Scrie un comentariu!

