GSMRo

Alege Inteligent

Samsung Galaxy S3 roz


In urma cu cateva saptamani Samsung a prezentat noi culori ale smartphone-ului Galaxy S3, respectiv: Maro, Rosu, Negu si Gri, pe langa primele 2 lansate: Alb si Albastru.

Conform gsmarena, o versiune roz a smartphone-ului va fi disponibila, cel putin in Coreea de Sud. Nu ar exista motive sa nu fie disponibil si in Europa, si personal, cred ca vom vedea aceasta versiune si la noi in tara.

Tinand cont de noile versiuni, ce culoare ati alege ?

6 comments on “Samsung Galaxy S3 roz

  1. Boiard
    01/10/2012

    Foarte interesanta culoarea… daca tot au prins tricourile roz pe barbati, cine stie cum prind si telefoanele roz tot la barbati😀

  2. Monica
    26/09/2012

    Ce-i roz cam strica, nici alb nu e prea placut ce-i drept , ma astept insa la ceva pe negru, arata mult mai super, chiar si gri este destul de ok, dar roz… este strigator la cer!

  3. Cosmina
    24/09/2012

    Fata mea a zis ca isi doreste culoarea asta dar cand am vazut ce imagini circula pe internet am zis ca e mai bine sa ramanem la negru

  4. Moty
    23/09/2012

    Negru. Ăla roz e groaznic

  5. Olgutza Yves
    23/09/2012

    oricum culoarea alba e preferata mea…

  6. laurentiuD1998
    23/09/2012

    Mie imi place cel mai mult cel negru🙂
    Cel alb este prea… de fata, cel albastru zici ca-i imitatie de aluminiu…

    PS: am vazut S3 la un coleg la scoala si nu este cine stie ce… eu in locul lui imi luam un HTC One X🙂

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 23/09/2012 by in Diverse, Samsung, Telefoane mobile and tagged , , , , , , , , , .
