GSMRo

Alege Inteligent

GSMRo lansează GSMRoShop.ro, propriul magazin online de telefoane mobile şi accesorii GSM


GSMRoShop.ro reprezintă noua divizie comercială a brandului GSMRo care de mai bine de 2 ani oferă informaţii despre telefoane mobile, accesorii GSM, aplicaţii software şi tot ce ţine de tehnologie mobilă.

Începând cu 1 septembrie, brandul GSMRo a fost preluat de Agress Business, un grup de companii cu o experienţă de peste 13 ani în vânzarea de telefonie mobilă şi servicii de telefonie mobilă.

Logo GSMRo

Prin intermediul brandului GSMRo, respectiv a magazinului online GSMRoShop.ro, grupul Agress Business va oferi cu acelaşi profesionalism telefoane mobile şi accesorii GSM, ducând noţiunea de vânzare consultativă şi în magazinul online GSMRoShop.ro.

 Ştim că piaţa online a vânzărilor de telefonie mobilă şi accesorii GSM este în acest moment o piaţă destul de aglomerată, însă aşa era şi nişa abordată de blogul GSMRo atunci când a fost lansat, acesta reuşind să ajungă pe locul 1 în topul blogurilor de IT româneşti la exact un an de la lansare, conform trafic.ro.

Avantajele competitive pe care magazinul online de telefoane mobile şi accesorii GSM le va avea se vor învârti foarte mult în jurul noţiunii de vânzare consultativă, adică personal pregătit să identifice şi să satisfacă nevoile potenţialilor clienţi în timp real, exact ca într-un magazin fizic. Vom aduce cât mai aproape de realitate vânzarea virtuală.

De asemeni, vom oferi variante simple, ieftine şi uşoare de retur, transport şi plată, astfel încât clienţii care vor alege să cumpere telefoane mobile şi accesorii GSM de la GSMRoShop.ro să aibă parte de o experienţă de cumpărare online superioară şi să simtă la fiecare interacţiune pasiunea cu care toată echipa GSMRoShop.ro este pregătită să-şi facă treaba.

Despre preţuri, stocuri şi alte aspecte matematice nu pot să spun decât că e de bine. Există comparatoare independente de preţuri care pot demonstra că avem la majoritatea telefoanelor mobile şi accesoriilor GSM preţuri sub media de preţ a pieţei.

La capitolul stoc, magazinul online stă de asemeni foarte bine, deoarece este deservit de o magazie GSM destul de mare şi un numar de 10 magazine GSM din ţară unde există rulaje care generează o dinamică crescută a procesului de aprovizionare rezultând astfel şi stocuri consistente.

În concluzie, dacă un client ne dă şansa să-i oferim o singură dată produsele şi serviciile GSMRoShop.ro, cu siguranţă va avea o impresie plăcută şi ne va alege pe noi, adică va alege inteligent, exact aşa cum spune şi noul slogan GSMRo.

Gabriel Ursan,

Fondator GSMRo şi Manager Dezvoltare Agress

GSMRoShop.ro vă invită să alegeţi inteligent!

GSMRoShop.ro - Alege Inteligent

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

18 comments on “GSMRo lansează GSMRoShop.ro, propriul magazin online de telefoane mobile şi accesorii GSM

  1. Vl Vio
    13/10/2012

    felicitari

  2. kacsabika
    09/10/2012

    sa traiasca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ioansuhov
      10/10/2012

      Multumim mult🙂 . Nu am fi ajuns sa il deschidem fara voi, cititorii gsmro.

  3. emil
    09/10/2012

    buna ideea cu care doriti sa iesit pe piata.continuati cu cap si se vor vedea si rezultatele

  4. Alex
    07/10/2012

    Total de acord cu cele observate de Xantes,desi nu sant specialist,e evident ca are dreptate,si va felicit pentru initiativa voastra!!

  5. Xantes
    07/10/2012

    – O MARE problema: la telefoane mobile… nu se pot folosi(combina) mai multe filtre, in acelasi timp, pentru un anumit brand! Daca filtrez telefoane numai cu Android, dupa care filtrez si „dupa producator” nu-mi mai retine aceleasi telefoane(doar cu Android), sau nu-mi mai retine cele doua filtre mentionate inainte, in timp ce filtrez si pret ascendent, astfel ca voi avea telefoane din mai multe branduri, cu, probabil Android si cu preturi ascendente! Cam asa ceva… anumite filtre nu raman set-ate, in functie de altele, deci practic nu se pot combina oricare filtre, cu oricare!

  6. Soacra.eu
    06/10/2012

    1) Filtre pentru accesorii,
    2) Recomandari de accesorii la fiecare telefon care il aveti la vanzare ( undeva in josul paginii…sau cum stiti voi )

    • Gabriel Ursan
      06/10/2012

      1. Ok, se baga.
      2. Produse asociate cand se vizualizeaza un produs. Ok, se baga.

  7. MATYAS DENES
    06/10/2012

    Bravo voua! de mult timp astept o asemenea initiativa din partea voastra ,mai ales ca v-ati dovedit profesionisti cu acest site.Personal va doresc mult succes si cat mai multi cumparatori.

  8. Xantes
    06/10/2012

    Foarte saracacios si lipsit de filtre. Cardurile de memorie nu au specificate, clasa de scriere si citire… la niciunul. Vreti sa continuu?!

    • Gabriel Ursan
      06/10/2012

      Multumim frumos pentru feedback! Voi avea grija ca toți colegii responsabili de aspectele mentionate de tine sa actioneze.

      Ne-ar ajuta orice feedback suplimentar, mai ales ca suntem la început.

      • Xantes
        06/10/2012

        – Fiindca tot insisti… casti(head set-uri Bluetooth… doar 2 tipuri?! Iar un mare minus!
        – Filtrele… iarasi filtrele! La cabluri de date, nu exista cabluri de date, pe tipuri de producatori, sau pe tipuri de telefoane!

        – Cel putin la fel de important, ca si filtrele, de toate tipurile… nu aveti posibiltatea de plasare cometarii si rating-ul produselor in cadrul acelorasi comentarii! Atentie: nu impuneti conditionarea deschiderii unui cont, de plasarea comentariului! De ce sunt importante comentariile?! Studiati cu atentie la aia”mai mari”, de pe piata!
        – Acolo unde exista – FILTRELE – la telefoanele mobile, sunt muuuult prea multe si haotic aranjate!
        – Nu aveti link de RSS pentru orice tip de agregator, gen „FeedDemon”
        – Nu se stiu partenerii – nu exista emblemele lor – cu care lucrati, ale caror produse le comercializati!
        – Nu exiata rubrica de promotii produse, ex.: fie nou introduse, sau depasite moral!
        – Facilitatea de comparatie intre produse.

        • Gabriel Ursan
          06/10/2012

          – de bagat, am inteles – se va face
          – deci filtre si pe accesorii, nu numai pe telefoane – se baga saptamana asta
          – comentarii pe Facebook fara cont pe site – implementat – merci mult
          – ok, vom incerca sa vedem daca se vad in zona de lista sau tabel mai bine
          – voi vorbi ls ShopMania.ro sa vad cum ma pot ajuta sa implementez rapid asa ceva
          – un box cu brandurile comercializate sa inteleg ca ar fi ok si e necesar, nu?
          – exista promotii speciale, produse la promotie (trebuie sa fie mai multe, stiu, si se va rezolva rapid) + vom adauga zona de lichidare de stoc care va contine produsele depasite moral
          – sper sa ofere ShopMania.ro asa ceva, daca nu, cu siguranta vom schimba providerul de comert online

          • Xantes
            07/10/2012

            -Nu! Comentariile DIRECT in pagina produsului… NU pe Facebook, nu in alta parte!
            -Posibilitatea COMPARARII intre oricare si oricate produse
            -Inca odata: Nu aveti link de RSS pentru orice tip de agregator“FeedDemon”(cam cel mai folosit agregator RSS), pentru fiecare sectiune in parte: „Noutati” si „Promotii”. Voi aveti doar pe acele site-uri ale caror embleme le aveti reprezentate, dar nu exista posiblitatea folosirii si intr-un agregator de tip „FeedDemon”. Este adevarat ca daca te uiti in spatele link-ului lui „Add to Google – de la fiecare sectiune in parte: „Noutati” si Promotii” gasesti link-urile de RSS, dar acest lucru nu este la indemana oricui, si apoi, nu asta-i solutia.
            -Cand m-am referit la emblemele firmelor m-am referit la cele care reprezinta brand-ul fiecarei firme in parte, cu care lucrati si, care, trebuie sa se regaseasca in subsolul fiecarei pagini, oriunde ai deschide site-ul, si nu la altceva.
            – DETALIEREA obligatorie – date tehnice – la fiecare produs(nu va zgarcti la detalii, caci a cumpara de la voi sau de la altii, dintr-un magazin online, unde nu poti vedea produsul ca lumea, sau pipai/palpa, ca intr-un magazin fizic si a cumpara de la altul, exact aceste lucruri vor face diferenta! Un client nu gaseste detalii tehnice despre un produs, le ga gasi la altul si daca tot a ajuns acolo, foarte sigur va si cumpara de acolo, caci nu are motice sa se mai intoarca, caci nu numia pretul in atrage saul il sperie, ci si ce poate stii despre acel produs si de unde o face mai bine!
            -Acelasi lucru si cu imaginile produselor! Unghiuri optime de pozare, imagini clare, graitoare si de foarte buna rezolutie. Nu puneti poze care, atunci cand, in urma maririi, apar fie la fel de slabe, fie la fel de mici si din aceleasi unghiuri! La ce bun asa ceva?! Deci, atat pozele – in primul rand – cu rezolutie, unghiuri si in numar indeajuns de mare de imagini – ” o poza face cat o mie de cuvinte” si prin multiplicare, si mai multe mii de cuvinte – cat si detaliile tehnice, insotite pe cat se poate, de link-uri la zi, catre site-ul producatorului, va va situa deasupra altora, fara discutie! Parerea mea… voi hotariti…
            Ar mai fi si altele, dar chiar nu-mi mai vin in cap,acum. Vedeti si voi si copiati – pe cat posibil – cat mai mult de la altii mai mari! N-are rost sa inventati voi apa calda… ceea ce la altii la functioneaza, inseamna ca va functiona si la altii… n-are rost sa va indoiti de ele si sa experimentati neaparat altceva.
            Clientii romani sunt DEMULT foarte pretentiosi si stiu ce vor… NU vor gasi SI LA VOI, vor pleca la altii. Puteti fi la un click distanta de altii si nu altii la un click distanta de voi!

Scrie un comentariu!

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: