GSMRo

Alege Inteligent

Multitasking Splitscreen si pe Galaxy Note 2


Dupa ce tableta galaxy Note de 10 inch a venit cu un nou mod de multitasking, numit splitscreen, ce ofera o experienta asemanatoare cu desktopul de pe windows, Samsung a considerat ca si ecranul lui Note 2 este destul de mare, astfel incat a lansat un update de soft ce include aceasta functie.

Update-ul este disponibil deja pe variantele internationate ale lui Note 2, dar si in India sau Marea Britanie. Din pacate, utilizatorii din Romania vor trebui sa mai astepte putin deoarece update-urile trec mai intai pe la operatori  (in cazul versiunilor cumparate cu abonament)

Mai jos puteti vedea un videoclip in limba engleza, cu aplicatia Gmail si Browser-ul de internet deschise in multitasking de tip splitscreen:

Va place aceasta optiune ? Credeti ca Note 2 are un ecran destul de mare sau nu este suficient pentru mai multe aplicatii deschise simultan?

15 comments on “Multitasking Splitscreen si pe Galaxy Note 2

  1. Serban
    18/10/2012

    Este o facilitate foarte buna. O sa imi iau si eu pe viitor un Galaxy Note 2, momentan utilizez un LG de care nu sunt multumit pentru ca de 10 luni amana udateul la android 4.0.

  2. porumb maria
    18/10/2012

    e chic si extrem de utila . mi-as dori si eu asa ceva

  3. Alina Gal
    11/10/2012

    Imi place.As vrea si eu.

  4. un roman
    10/10/2012

    Dupa cum am mai zis,nu e nimic rau in a fi fanboy sau a aprecia un anumit brand.Dar in articolele publicate trebuie sa fiti obiectivi.Mie mi s a parut ca samsung si apple sunt ridicate in slavi in unele articole,pe cand alte modele de succes nici macar nu sunt mentionate.Daca m am inselat,imi cer scuze pentrut critici.
    Decat mult si prost mai degraba putin si bun.Nu ma refer la articolele de pe site ci despre un producator

  5. vasile
    10/10/2012

    Pai…si cum o sa le rasfirati ? De ex., la o lansare de iphone, Samsung lanseaza 10 noi modele, asa ca mi se pare logic sa existe mai multe articole in favoarea sudcoreenilor.

    • Gabriel Ursan
      10/10/2012

      O sa bagam despre articole despre LG, BlackBerry, Sony, etc. Nu ma refer la rasfirare in situatia in care exista doar Samsung si Apple. Oricum, se va face pe cat posibil.

  6. ioansuhov
    09/10/2012

    in ce sens nu mai functioneaza la parametrii normali ? se deconecteaza? Ps: Foarte bine ai zis „parerea ta”, fiecare are un anumit tip de telefon ce i se potriveste nevoilor.

  7. Miron M Carla
    09/10/2012

    Mi se pare extraordinar…mi-ar place si mie …cu toate ca este destul de maricel.

  8. vasile
    09/10/2012

    Imi place raspunsul si sper ca producatorii sa va furnizeze mai multe modele cu care sa va puteti „juca”🙂 Toate bune si sa o tineti tot asa.

  9. valentin
    09/10/2012

    Daca ar fi ecranul putin mai mare ar fi tableta…:)

  10. un roman
    09/10/2012

    Hmm…inainte sa imi exprim parerea vreau sa pun o intrebare echipei gsmro.De ce sunteti samsung fanboy?Nu am nimic impotriva asta.Puteti aprecia orice brand doriti.Dar in articolele de pe site trebuie sa fiti obiectivi si sa vorbiti si despre altceva ,in afara de samsung.
    Cand samsung a pierdut procesul cu apple,nu ati mentionat nimic despre asta (si nu,nu sunt apple fanboy).Ati mentionat despre alte modele samsung si despre cum se poate face root la unele modele.Era vorba de modelul „pitic” – galaxy pocket care nu este nicidecum popular.
    Nu e nimic rau in a face astfel de articole,dar ar trebui sa includeti si alti producatori.
    Galaxy Note e prea mare pentru a putea fi folosit pe post de telefon.Parerea mea e ca arati ridicol cu ditamai paleta la ureche.Pentru o tabletadimensiunile sunt ok,iar update urile sunt mereu binevenite.

    • ioansuhov
      09/10/2012

      Nu suntem Samsung Fanboy, dupa cum poti observa avem pe prima pagina (articole recente), avem si un articol despre Blackberry si despre hartile iOS. Momentan, promovam gsmroshop, si ca sa sarbatorim lansarea, oferim prin concurs un samsung galaxy pocket, un telefon destul de mic, dar care poate sa fie util multor persoane. Tinand cont ca abia am lansat, bugetul nu ne permite sa dam ca premiu un iphone 5, un Nokia Lumia 920 sau un Htc one x:). Nu am scris nici despre procesul cand a castigat Apple, dar nici cand a castigat Samsung (in Japonia spre exemplu) pentru ca acestea sunt problemele companiilor de natura legala, si nu a utilizatorului final (nu s -a ajuns la blocarea unui anumit produs) . Atunci cand Apple a facut lansarile am scris un articol destul de detaliat pentru ipod/iphone. Explicatia pentru care avem destul de multe articole despre Samsung este diversitatea foarte mare a telefoanelor, in comparatie cu alti producatori (cu aceeasi calitate sau produse chiar mai bune) care au doar cateva modele. Si pentru ca ai pomenit de articolul cu root, personal, am realizat aceasta operatiune si nu sunt de acord sa postez proceduri pe care nu le-am incercat deoarece pot afecta telefonul. Sper sa ne intelegi, si sa stii ca iti apreciem observatia.🙂

    • Baubau Bau
      09/10/2012

      parerea ta! eu detin un note de care sunt foarte multumit. si nu te obliga nimeni sa-l tii la ureche. s-au inventat castile. singura neplacere pe care o am este faptul ca dupa update la ultima versiune de soft nu mai functioneaza wifi la parametrii normali. stie cineva de ce? sunt sigur ca daca ai fi venit cu o intrebare legata de un alt model de telefon, ai fi primit sigur raspuns.

    • Gabriel Ursan
      09/10/2012

      Hello! Sunt Gabriel Ursan, fondatorul GSMRo si ma declar fan Apple in viata personala (am un iPhone 4S si abia astept noul iPhone 5). In viata profesionala nu am voie sa fiu fanul nici unui brand🙂.

      Probabil unele articole sunt doar despre Samsung pentru ca apar destul de des stiri despre acest brand. Vom tine cont de feedbackul tau si le vom posta mai rasfirate, astfel incat sa nu fie pe blog 5 articole cu Samsung, unul dupa altul.

      Multumim frumos si te mai asteptam pe la noi!

      • Edward Edwin
        12/10/2012

        Ca tot veni vorba de fanboy a diferitelor marci… sunt de parere ca iPhone-ul are prea multi fani si nu-i merita. (parerea mea)

Scrie un comentariu!

