GSMRo

Alege Inteligent

Cadouri de Craciun


Mai sunt 2 luni pana la Craciun dar deja in mintea fiecaruia au aparut primele planuri. Fiind pe GSMRo,  :)  multi dintre dvs. aveti in planul de cumparaturi un dispozitiv mobil sau poate sperati sa primiti unul.

Unul din site-urile care se pregatesc deja pentru aceasta sarbatoare este cadouri de Craciun. Momentan, daca intrati pe acest site veti gasi diferite articole despre semnificatia acestei sarbatori. Totusi, asa cum ii spune si adresa web, scopul acestui site este sa va ofere diferite idei sau sa va impartasiti ideile dvs. cu alte persoane.

Nu, nu este un magazin online, ci ati putea sa il numiti o lista de cadouri comuna. Asa cum am zis, acest proiect nu este inca in functiune la capacitate maxima deoarece mai sunt 64 de zile pana la Craciun si a face planuri foarte detaliate acum este inca prea devreme.

Pe de alta parte, vremea in racire ne lasa sa visam si sa ne facem macar o idee generala asupra listelor de cadouri pentru ca apoi sa le „confruntam” cu ale altor persoane.

Asa cum apare si in articolul de prezentare, vom afla daca blogul de fata isi va atinge sau nu scopul propus, imediat ce fiecare dintre noi vom fi pus deja sub brad cadourile pentru cei dragi .

Ca tot a venit vorba de Craciun, voi ce dispozitiv mobil ii cereti Mosului ? 

5 comments on “Cadouri de Craciun

  1. Eu
    28/10/2012

    As vrea sa ninga de Craciun :X
    Si sa primesc un microfon :X

  2. budureangicu
    22/10/2012

    raman fan samsung galaxy s1(am) mi-asdori s3.poate aduce mosul.cu bine gicu

  3. Dana Chiracu
    22/10/2012

    Eu imi doresc un NOKIA LUMIA 900…

  4. Mihai
    22/10/2012

    as vrea un dual SIM dar bugetul a avut de suferit in ultimele 6-8 luni

  5. Pato Basil
    22/10/2012

    Mi-ar face placere sa am un dual sim dar de data asta smartphone. Poate se gandeste mosul si la mine… Am vazut ceva de genul Samsung Ace duos

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 21/10/2012 by in Interesante, Internet and tagged , , , , , , .
