GSMRo

Alege Inteligent

Castigatori „Te abonezi gratuit si castigi!”


Concursul „Te abonezi gratuit si castigi!” a ajuns la final, dupa o luna in care ati putut sa va inscrieti.  Ne bucuram ca ati participat si a sosit momentul sa aflam cei 3 fericiti castigatori:

Premiul 1 : andradad******@*****.com , un smartphone Samsung Galaxy Pocket cu sistem de operare Android.

Premiul 2 :  pretending_she_*****@*****.com , un card microSD de 32GB sau ce capacitate suportă telefonul tău.

Premiul 3: mariana_****@*****.com , un card microSD de 32GB sau ce capacitate suportă telefonul tău.Samsung Galaxy Pocket

Cei 3 castigatori au fost contactati deja pe email . 

Tragerea la sorti a fost realizata cu ajutorul RANDOM.org , modalitatea cea mai obiectiva🙂 .  Mai jos puteti vizualiza cum s-a desfasurat: 

Vreau sa le urez castigatoriilor felicitari si sa se bucure de premii . Chiar daca nu ati castigat😦  nu trebuie sa va suparati deoarece vor mai exista concursuri🙂 . Asadar, va invitam sa fiti alaturi de noi in continuare si va multumim foarte mult deoarece voi sunteti motivul pentru care exista GsmRO. 

 

 

11 comments on “Castigatori „Te abonezi gratuit si castigi!”

  1. Turc Mariana
    07/11/2012

    Buna ziua,
    am trimis datele mele pe adresa dvs de mail, pt confirmarea premiului dar nu am primit nici un raspuns. Imi puteti confirma va rog daca le-ati primit?

    • Gabriel Ursan
      07/11/2012

      Am primit datele dvs. Urmeaza ca premiul sa va fi trimis cu FAN Courier. Multumim!

  2. Andrada T
    06/11/2012

    Buna ziua,
    Am inceput saptamana foarte frumos, am primit smartphonul. Nu ma asteptam sa vina asa repede, am fost surprinsa cand l-am primit. Va multumesc din suflet.

    • ioansuhov
      06/11/2012

      Ne bucuram ca iti place🙂. Sa il stapanesti sanatoasa si te asteptam in continuare pe gsmro.

  3. Andrada T
    03/11/2012

    Buna ziua.
    Va multumesc mult pentru premiu, eu sunt fericita castigatoare. Am trimis replay la mail, sper ca l-ati primit. Imi vine greu sa cred ca tocmai eu am castigat dintre atatia participanti. Ce noroc am avut!
    Va multumesc mult, mult!

  4. Dana Chiracu
    02/11/2012

    Domnule Gabriel Ursan! Ce inseamna „ca nu este corect sa le dezvaluim cititorilor.”? Ati participat vreodata la vreun concurs, on-line sau nu?

    • Gabriel Ursan
      02/11/2012

      Mie nu mi-ar placea sa-mi fie facuta adresa de mail publica. Numele da, dar adresa nu.

  5. Dana Chiracu
    02/11/2012

    Bun!…Sa intelegem ca numele fericitilor castigatori sunt strict secrete?
    Am participat si la alte concursuri si, in mod firesc, numele castigatorilor au fost facute publice. Aceasta lipsa de transparenta este iesita din comun.

    • Gabriel Ursan
      02/11/2012

      Buna ziua. Tragerea la sorti a fost facuta pe niste adrese de email (abonatii la newsletter) dupa cum puteti observa si in videoclip. Va rugam sa priviti videoclipul tragerii la sorti.

      Vom publica numele castigatorilor printr-un update la acest articol imediat ce ne confirma receptionarea mailului de anuntare a castigatorilor. Adresele de mail au fost afisate partial pentru ca nu este corect sa le dezvaluim cititorilor.

      • Cristi
        02/11/2012

        In text sunt trunchiate dar in videoclip apar in toata splendoarea lor🙂

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 02/11/2012 by in Concursuri, Samsung and tagged , , , , , , .
