GSMRo

Alege Inteligent

Jocuri online


Am primit de multe ori urmatoarea intrebarea  „Unde pot sa joc online …, daca  nu am smartphone? ” . Desigur ca site-uri sunt multe, exista si Bluestacks pentru rularea Android ca mediu virtual, dar din site-urile romanesti mi-a atras atentia: http://www.jocuri-gratis.ro/  deoarece pe langa jocurile Android/iOS adaptate pentru browser, am intalnit si jocuri mai vechi (zuma spre exemplu) , dar care isi vor pastra intotdeauna admiratia utilizatorilor .

Trebuie sa mentionez ca nu veti avea aceeasi experienta ca pe un dispozitiv mobil pentru ca jocurile trebuie sa fie adaptate pentru mouse si tastatura, si deci trebuie sa va asteptati sa existe modificari mai mari sau mai mici (spre exemplu la Angry Birds Space, nu toate optiuniile si schimbarile de gravitatie functioneaza) .

Angry Birds Space

Angry Birds Space

Jocurile sunt structurate pe categorii: actiune, aventuri, logica, mahjong, shooter, rebus etc . Acestea sunt simple, se incarca rapid, progresul ramane salvat (atat timp cat nu stergeti fisierele temporare ale browser-ului) si puteti impartasi opinia voastra printr-un plugin de Facebook cu foarte multi utilizatori activi.

Eu m-am jucat Zuma🙂 si mi-am amintit de varianta offline a jocului pe care o jucam cu cativa ani in urma.

Stiu ca poate multi dintre voi va jucati astfel de jocuri pe Facebook, dar aici sunteti siguri ca aplicatia nu trimite mesaje sau nu posteaza mesaje (asa cum am patit eu de multe ori deoarece nu am modificat permisiunile aplicatiei) decat daca nu doriti voi, printr-un share.

Exista si jocuri educative, ce se adreseaza in special copiilor prin interfata atragatoare si cerinte ce cresc gradual. Spre exemplu: testul de gramatica al limbii engleze prezentat in imaginea de mai jos se structureaza sub forma unui meci de baschet, dar la care punctele cresc odata cu raspunsurile corecte la diverse intrebari legate de limba engleza.

Din punct de vedere al cerintelor, aceste jocuri ruleaza fara probleme atat timp cat aveti un calculator cu Windows, Linux sau MacOS si Adobe Flash Player (ce vine preinstalat pe Google Chrome pe Windows, pe Mozilla Firefox pe Linux, iar pe Mac va trebui sa il descarcati de pe site-ul Adobe). Anumite jocuri au nevoie si de Adobe Shockwave Player care poate fi instalat foarte usor, gratuit. 

Dupa cum ati vazut, accesul la oricare din jocurile de pe site este foarte simplu: nu trebuie sa descarcati nimic si nu trebuie sa va creati un cont (va puteti conecta si profilul de Facebook pentru a distribui ce va place, optional), intrati si va relaxati cateva minute (sau mai mult) si apoi va intoarceti la munca ( sau nu🙂 ) .

Va invitam sa incercati acest site si sa ne spuneti: voi ce jocuri preferati ?

4 comments on “Jocuri online

  1. razvan
    28/11/2012

    Zuma ma relaxeaza cel mai mult dintre toate jocurile.

  2. Maia
    25/11/2012

    mda, eu am Iphone

  3. maria
    25/11/2012

    Stiam deja de site ca se joaca fiica mea de 7 ani si ii place fff mult

  4. :digitaldaggers:
    25/11/2012

    Foarte bun site’ul. Articole foarte intersante. Zuma il joc de mic copil.😀

Scrie un comentariu!

Information

This entry was posted on 25/11/2012 by in Amuzante, Interesante and tagged , , , , , , , , .
