GSMRo

Alege Inteligent

Review Tastatura Microsoft Sidewinder X6


Buna ziua tuturor! Aceasta tastatura a fost achizitionata recent ( desi ca data de lansare are aproximativ 2 ani) si cum voi ma stiti cu review-uri…..de ce sa nu mai fac unul?

Am fost foarte ocupat in ultimul timp cu examene,teste si multa materie de invatat, fapt care m-a impiedicat sa scriu articole, si imi cer scuze pentru lipsa mea din trecut si, care v-a continua pana la vara. Totusi, prea multa vorbarie strica, deci hai sa ne intoarcem la tastatura noastra, care sigur merita un review pe GSMRo.ro.

In primul rand, aceasta este o tastatura de Gaming si care se comporta ca atare. Multi oameni atesta ca nu ai nevoie de periferice speciale ca sa te joci, si sustin ca o tastatura cat se poate de normala si un mouse cu DPI slabut sunt destul de bune pentru headshot-uri in FPS-uri si combo-uri in World Of Warcraft. Ei bine, ii lasam pe ei sa se chinuie cu ele, iar noi ne intoarcem la producatori precum Razer, Microsoft , Thermaltake, etc…

Aceasta este prima tastatura creata exclusiv de Microsoft, speciala pentru gaming. Spun exclusiva deoarece ei au mai colaborat si cu Razer pentru perifericele lor.

Constructie si Design

DSC03382

DSC03390

Microsoft a facut inca odata un produs cat se poate de aratos si simplu. Este un mare plus rotita de volum, deoarece nu mai trebuie sa te intinzi pana la monitor/boxe/meniul start ci doar o simpla rotire care este la indemana.

Microsoft Sidewinder X6 are un concept interesant si aparent, extrem de folositor, si acela ar fi tastatura modulara. Faptul ca poti scoate numpad-ul atasat magnetic si il poti pune in oricare parte a tastaturii (dreapta sau stanga desigur) sau chiar deloc. Pentru mine e un lucru foarte folositor care apropie mai mult tastele importante de mouse, ceea ce asigura mai mult comfort.E solida, palm-restul este mult mai comod decat pare, si e grea, care mi se pare un lucru bun pentru non-alunecare.

DSC03376

Numpad-ul poate fi folosit la randul lui pentru butoanele macro care pot fi setate in driver-ul de pe Microsoft. Numpad-ul are 2 culori, rosu si portocaliu, ca si butoanele macro din stanga tastaturii, respectiv butoanele S1->S12. Un mare avantaj, il consider eu, e butonul de calculator. Niciodata nu a fost mai simplu sa deschid calculator-ul pana acum.

Iluminarea tastaturii acesteia este una foarte frumeasa, care nu deranjeaza ochilor si se aplica si intre taste. Mai pe scurt, si cifrele/literele etc, si intre taste este iluminat. De altfel, nu va speriati daca varsati o bautura peste tastatura (decat daca e fierbinde, deoarece atunci poate topi tastele) deoarece are un fel de protectie si nu se scurge in circuite, decat daca se varsa ceva dupa scoaterea tastelor.

DSC03398

Software

Software-ul cu care vine nu prea merita instalat, deci varianta up-to-date de pe Microsoft e solutia perfecta si cea mai buna. E un software foarte basic, si nu cred ca e cineva care sa nu-l inteleaga repede.

UntitledConcluzie

Tastatura, pentru ce ofera este chiar ieftina. Silentioasa, iluminata frumos si solida, e tot ce si-ar dori un home-user sau gamer.

Pros:

-Dotari si facilitati avansate pentru jucatorii profesionisti

-Iluminare uniforma si ajustabila

-Pad numeric detasabil

-Silentioasa

-Constructie de calitate

-Solida

Cons:

-Fara treapta de ridicare a tastaturii

About Tomescu Bogdan

Doar un tanar pasionat de IT&C cu visuri marete.Hobby-ul meu este gaming-ul sau lucrarile in Photoshop,Sony Vegas,si mai recent bloggingul.

8 comments on “Review Tastatura Microsoft Sidewinder X6

  1. lora
    26/01/2013

    Pentru joc poti schimba lumina de la tastatura…de exemplu w,a,s,d separat.

  2. Tomescu Bogdan
    11/01/2013

    In curand ( cam prin paste) fac un nou review cu SteelSeries SenSei Raw si SteelSeries QcK Fnatic😀 Stay tuned

  3. laurentiu
    10/01/2013

    Imi place mai ales ca are tastatura modulara,plus ca este si rezitenta.

  4. LaurentiuD1998
    10/01/2013

    Frumos, dar eu prefer tastatura mea :)) pentru ca Microsoft-ul asta pare prea butucanoasa, chiar daca ii scoti partea cu numpadul, si nu-mi plac beculetele🙂 sunt inutile pentru mine (tastatura sta sub birou, intr-un fel, si nu ma uit la ea cand scriu, doar daca caut un caracter special, si pentru asta tin lumina aprinsa, ca pe intuneric te dor ochii de la monitor..).

    PS: eu am un Gigabyte pe care am dat de vreo 2-3 ori mai putin decat costa Microsoftul si isi face treaba bine, are si rotita de volum.
    Pentru gaming conteaza mai mult mouse-ul, sa fie pe laser si sa aiba buton pentru ajustarea sensibilitatii ca sa nu mai cauti prin setari..

    • Tomescu Bogdan
      11/01/2013

      Depinde de gusturi. Oricum tastatura nu am luat-o la pretul ei real. Am dat 150 ron cu garantie si factura PCGarage😀 deci am iesit foarte bine si eu sunt multumit de ea. Oricum nu as fi dat 270 ron pe ea, dar 150, e pomana😀

  5. Gabriel Ursan
    09/01/2013

    Tastatura arata foarte bine. Felicitari pentru review si pentru poze.

    • Tomescu Bogdan
      10/01/2013

      Multumesc!

Scrie un comentariu!

