GSMRo

Alege Inteligent

Câştigă cu GSMRoShop.ro vouchere de cumpărături pentru Valentine`s Day


Participă la acest concurs într-un mod foarte simplu şi câştiga vouchere de cumpărături în magazinul online de telefoane mobile şi accesorii GSMRoShop.ro.

Pentru că e un concurs desfăşurat în parteneriat cu blogul GabrielUrsan.ro, obiectivul acestuia este mărească numărul de abonaţi activi la newsletter şi numărul de membri pe Facebook. De aceea, concursul este accesibil oricui şi e foarte uşor să participi.

Premii

  1. Voucher în valoare de 200 lei valabil în magazinul GSMRoShop.ro.
  2. Voucher în valoare de 100 lei valabil în magazinul GSMRoShop.ro.
  3. Voucher în valoare de 50 lei valabil în magazinul GSMRoShop.ro.

Câştigă cu GSMRoShop.ro vouchere de cumpărături pentru Valentine`s Day

Desfăşurare

Concursul se desfăşoară în perioada 18.01.2013 – 11.02.2013 astfel încât toţi câştigătorii să aibă timp să comande şi să primească cadourile dorite de Valentine`s Day.

Participare

Pentru a participa la acest concurs trebuie să urmezi cu atenţie 3 paşi simpli.

  1. Te abonezi la newsletterul GSMRoShop.ro aici şi la newsletterul GabrielUrsan.ro cu un click aici.
  2. Dai like pe Facebook la pagina GSMRo.ro aici şi la pagina GabrielUrsan.ro aici.
  3. Laşi un comentariu la acest articol în care să spui ce cadou ţi-ai dori să primeşti de Valentine`s Day.

Persoanele care sunt abonate deja la cele două newsletters şi au dat deja like pe Facebook la cele două pagini intră automat în concurs dacă lasă un comentariu la articolul de concurs care se regăseşte AICI (click).

Află toate detaliile despre concurs pe pagina special dedicată.

About Gabriel Ursan

Part-time blogger @GabrielUrsan.ro & TheUrsan.com. Marketing & Development Manager for a group of companies in Romania. In love with everything digital. Happy husband & father.

18 comments on “Câştigă cu GSMRoShop.ro vouchere de cumpărături pentru Valentine`s Day

  1. grigorepagu
    08/02/2013

    Ar fi frumos un blackberry z10 sa primesc

  2. Paul
    07/02/2013

    Eu imi doresc sa iau zece la testul la matematica pe care il dau azi.

  3. Fotache
    25/01/2013

    Sincer, imi doresc o tableta!

  4. nick
    22/01/2013

    Gata nu mai stau pe ganduri, intru si eu in concurs.

  5. costy
    21/01/2013

    un telefon simplu pe care sa pot incarca doar o poza cu familia

  6. Mi-as dori o catelusa shar-pei!

  7. gabbis
    19/01/2013

    Mi-as dori sa primesc un laptop

  8. Rusu Alexandru
    19/01/2013

    Imi doresc un telefon mobil dual-sim!

  9. geta65
    19/01/2013

    Un telefon n ou!

  10. victor
    19/01/2013

    o cina romantica cu iubita

  11. Paul Tomosoiu
    19/01/2013

    Mi-as dori ca de Sf. Valentin sa primesc un Smart Cover.. ca sa-mi acopar My Precious (ipad-ul)😀 care cu siguranta intr-o buna zi imi va gasi si marea dragoste!🙂

  12. dumitrescu oana maria rodica
    19/01/2013

    orice cadou as primi stiu ca e venit din suflet si as aprecia gestul . .nu am nici o preferinta

    facebook id cu care am dat like : Oana Maria Dumitrescu

  13. Bogdan
    19/01/2013

    Sa existe dragoste in sufletul tuturor.

  14. Elena Angheluta
    19/01/2013

    O cina in oras cu sotul.

  15. Dancea Ramona Elena
    19/01/2013

    Imi doresc un parfum.

  16. Daniel Maier
    18/01/2013

    De Valentine`s Day imi este deajuns dragostea sotiei si a fetitei mele. Dar prefer Dragobetele😛🙂

  17. Maria Elena
    18/01/2013

    Mi-as dori ca de Sf.Valentin sa primesc cadou Nokia C5-00.2.

  18. chirurgiaobezitatii
    18/01/2013

    Interesant concurs!

Scrie un comentariu!

